Dulu-dulu , saya suka main badminton dengan adik-adik memang kurus , sekarang ni anak-anak asyik tengok kawan-kawan main badminton , saya bukan tak nak main badminton tu , tapi padang jauhnya .. kena berjalan lebih kurang 20 minit baru sampai , elok sampai peluh dah melimpah ruah , tapi dek kerana bersemangat waja nak merealisasikan azam 2012 ni , saya turutkan anak-anak … Jika cuaca elok di petang ahad boleh lah ke padang , terlompat-lompat dengan anak-anak , terbongkong-bongkok kutip bulu tangkis tu , ya lah .. anak-anak baru belajar , asyik ibu kena buli je .. kutip bulu tangkis …