Articles Tagged with lirik lagu

Hitam Putih Kehidupan – Shiela Majid

” Buat diri sendiri dan suami. Bertabah lah.. susah senang kita harungi bersama .Sekarang kita di uji dengan pelbagai ujian. Hanya ALLAH S.W.T sahaja yang tahu apa yang akan terhidang di masa depan kita nanti. Mungkin ada kemanisan yang akan di berikan.Mungkin. Jangan berhenti berdoa.” Gatai pula puan bee bermadah…

Read More

Lagu kanak-kanak – Tanya sama pokok

2012 08 11 14.00.14 - Lagu kanak-kanak - Tanya sama pokok

Lirik Lagu Tanya sama pokok L/P : Tanya sama pokok , apa sebab goyang Nanti jawab pokok angin yang gongcang Tanya sama angin , apa sebab hujan Nanti jawab angin , tanyalah awan Recent search :lagu kanak kanak tadika (47)tanya sama pokok (23)lagu kanak-kanak tadika (22)lirik lagu kanak kanak tadika…

Read More

OST / Lagu Dalam Drama 3 Janji

Lagu-lagu tema yang terdapat dalam drama 3 janji adalah Lagu Mana Oh Mana dari Aizat , ermm memang suka Aizat pun dan lagunya yang satu ni pun sedap. Boleh lah masuk ke halwa telinga ni , biasanya lagu kalau di letakkan sebagai lagu tema atau OST sesebuah drama mesti akan…

Read More

Hatiku Milikmu – Nera (AF9)

Hatiku milikmu wahai lelaki kacak. Ahaks… Ok ini adalah lagu hatiku milikmu yang di nyanyikan oleh Nera AF9 , saya suka lagu ni , memang terngiang-ngiang je lagu ni , kini lagu ni menjadi lagu tema dalam drama Cinta Buat Emelda, memang terbaik lah .. suka sangat .. drama cinta…

Read More

puanbee23/08/2011

Haha ! Macam biasa lah korang macam tak kenal puanbee.com kan , dah keluarkan sinopsis mesti keluarkan lirik lagu dan OST untuk Drama nya pula .. So dengar cerita OST Cinta Elysa Kali ini adalah lagu Stacy yang bertajuk Kisah dongeng , di bawah ada lirik lagunya .. ala.. korang mesti pernah dengar lagu ni kan kan kan.. dah famous pun …Lagu ni memang best juga bagi saya 🙂 bagi korang ? Sinopsis Drama Cinta Elysa –>>> Link Lakonan botak JUVANA dan Juga Fasha Sanda

Lirik OST Cinta Elysa | Stacy – Kisah Dongeng

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerna rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya kisah dongeng saja

Belum pernah aku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerna rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya kisah dongeng saja

kredit lirik : ctHoney

Ni bonus untuk korang Video youtube Kisah Dongeng dalam bentuk Instrumental saja , sedap di dengar , syahdu je rasa hati

(more…)

Recent search :

Please follow and like us:
follow subscribe - OST Cinta Elysa | Stacy - Kisah Dongeng0

puanbee21/08/2011

Mood Raya K .. Puanbee akan menyiarkan lirik lagu raya jer.. hahah… suka adira , dina dan hazama juga…. Sedap juga lagu ni ..sura mantap mereka di gabungkan menjadi satu .. best !

Lirik Lagu Hari Yang Ku Nanti – Adira,Hazama,Dina [sumber]

[Adira]
Hari yang ku nanti telah menjelang kini
Kenangan indah yang dulu pasti menjelma lagi
Terpancarlah cahaya Aidilfitri yang ku nanti
Bersama semua gembira hilangkanlah duka

[Hazama]
Hari yang ku nanti telah menjelang kini
Bermaaf maafan kekalkanlah Silaturrahim
Buat ayah dan bonda ampunkanlah tiap dosa
Buat teman hiburkanlah hati semua

[Adira]
Jauh dan dekat semua pulang ke desa
Saling kunjung mengunjungi
Berpakaian serba baru
Sungguh bergaya…

[Adira & Hazama,Dina]
Tapi jangan dilupakan
Mereka yang kekurangan
Semoga hari raya kan bermakna

[Dina]
Hari yang ku nanti telah menjelang kini
Tua dan muda miskin dan kaya tiada bezanya
Sebulan berpuasa syawal pun telah menjelma
Ucapkanlah kesyukuran pada yang Esa

Video Lagu Hari Yang Ku Nanti – Adira,Hazama,Dina

(more…)

Recent search :

Please follow and like us:
follow subscribe - Video Dan Lirik Lagu Hari Yang Ku Nanti - Adira,Hazama,Dina0

puanbee20/08/2011

Terbaru dari penyanyi kelahiran Akademi Fantasia, Nubhan telah melahirkan sebuah lagu raya berjudul Aidilfitri Limpah Kurniaan Ilahi. Mengenengahkan irama pop etnik. Saya dan cuba dengar .. ermm boleh tahan ..tak de lah mendayu-dayu sangat dan pendek .. Biasa kalau lagu pendek dan lirik berulang-ulang ni senang mendapat tempat di hati pendengar.. teori saya lah hehehehe

Lirik Lagu Raya Nubhan Aidilfitri Limpah Kurniaan Ilahi [sumber budiey]

TITLE : AIDILFITRI LIMPAH KURNIAAN ILLAHI
ARTISTE : NUBHAN
COMPOSER : TAJA
LYRICIST : TUN TEJA
PUBLISHING : TAJA ARCHIVE PUBLISHING
COPYRIGHT : THE ARCHIVE 2011

Bergema takbir dikala senja yang indah
Menyambut tiba shawal mulia
Sempurnalah sudah rukun ke tiga
Tiba masa untuk meraikan

Bulan ramadhan
Perantauan tinggalkan kota
Ayah serta bonda, Rai kepulangan
Si anak desa

Maaf di pinta tulus ikhlas dari hati
Tangan dihulur mengucap selamat hari raya semua
Moga diberkati Allah

Maaf dipinta tulus ikhas dari hati
Tangan dihulur Mengucap selamat hari semua
Di aidilfitri limpah kurniaan illahi

(more…)

Recent search :

Please follow and like us:
follow subscribe - Terkini Lirik Lagu Raya Nubhan Aidilfitri Limpah Kurniaan Ilahi0