Kamus kasut

Kamus kasut

Assalamualaikum dan hai , terjumpa gambar ni di pinterest. Banyak nya jenis kasut ye .. Di antara semua , saya cuma ada sepasang kasut Dr. Marteen , Sepasang kasut Converse , Sepasang Wedges , Sepasang kasut Sukan dan sepasang Flip Flops. Lain dari tu tak pernah pakai derrr..  Yang selalu tukar pun wedges dan selipar […]

Mudah nya tukar kad bank melalui maybank2u

Mudah nya tukar kad bank melalui maybank2u

Assalamualaikum , Mudah nya tukar kad bank melalui maybank2u. Sekarang lifestyle semua mudah dah. Dari pada shopping pelbagai jenis barang hatta yang besar kecil , barang berharga , mesin jahit apa semua boleh shopping online. Makanan pelbagai jenis makanan pun boleh dapatkan secara online. Ini terkini .. kad bank pun boleh tukar secara online semudah […]

Six Steps to Buying an Apartment

Six Steps to Buying an Apartment

So, you’ve decided to buy an apartment building. As an investment and a living space, an apartment building can be both a profitable venture and a great place to live. You can take the top floor and rent out lower floors at various prices, turning your home – which some may consider a liability – into […]

Ayah pergi mana ?

Ayah pergi mana ?

Misi : ayah pergi mana  ? Kenapa tak tinggal dengan ayah ? Husna : ayah kerja.. Misi : kerja mana ? Husna : kerja kapal… Misi : kenapa kakak tak ikut ? Husna : sebab kena sekolah. Misi : kapal ayah besar tak ? Husna : besar la , 6 tingkat. Misi : eh misi […]

Kasut budak comel-comel

Kasut budak comel-comel

Tahun ni saya shopping dengan semua ada diskaun .. Anak-anak asalkan dapat baru je dah puas hati sangat. Kecil lagi kan , tak pandai jenama-jenama melainkan kita yang ajar dia berjenama. Tahun ni budak gegirl berdua tu nak kasut tinggi sesaja , dari awal bulan puasa sampai ke hari nak membeli asyik cakap nak kasut […]