Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Assalamualaikum , Siapa yang ada pergi ke Milo Champions Clinic 2016 nih ? Tegur-tegur lah kita kalau terserempak ye. Saya daftarkan 2 orang anak iaitu husna dan laila. Kalau boleh nak daftarkan semua je , tapi si sulung dengan si bongsu umur tidak menepati syarat. So simpan sikit gambar di sini. Korang nak tengok live […]

Happy Birthday Laila – Turn  7

Happy Birthday Laila – Turn 7

Assalamualaikum , haiiiii dah balik kampung ke untuk beraya ? Kami belum. Nak tempek sikit gambar laila masuk 7 tahun ni. Sambut kecil kecil dengan keluarga sendiri sahaja. Tu pun ayah tak dak . Makan di kfc. Tak rancang pun sebab sebenarnya ibu lupa tarikh lahir dia. Birthday laila 25.6 manakala birthday husna 26.5 jadi […]

Laila Serik Kena Gunting

Laila Serik Kena Gunting

Laila serik sangat-sangat lepas terkena gunting beberapa hari lepas. Walaupun kesian .. ye lah anak kan , kecil lagi dah meraung-raung kesakitan. Tangan laila terkena gunting secara tak sengaja. Laila tolong husna pegang kertas manakala si husna gunting kertas. Tak sengaja dia tergunting isi jari bahagian tapak tangan. Bahagian isi gemuk. Bayangkan macam mana isi […]

WW : Comey tak kak ton ?

WW : Comey tak kak ton ?

” WHAT IS WORDLESSS WEDNESDAY ? On Wednesdays all over the internet, bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog. Hence the wordless title. The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description.”

Kek cawan berperisa coklat

Kek cawan berperisa coklat

Asal budak-budak nak sambut besday ini je la yang mampu ibu buat. Tak ada lain dah … Resepi dari kek coklat lembab tapi saya bakar je , lembab juga … Ibu kurang pandai masak-masak ni , minat yang mendalam tu tak ada .. Jadi la … Tak la banyak sangat buat , tetapi boleh ambil […]