Tambah anak ? neihi neihi bukan anak saya .. oh tak rela nak  beranak  lagi buat masa sekarang. Ini anak express punya.. Semalam 29/1 kay tu keluar pagi2 beli roti canai terjumpa lah sekor anak kucing ni duk berbungkus dalam plastik ! katanya… Lepas tu kay pun bawak lah balik si anak kucing tu ,saya nih tak lah berminat sangat nak bela kucing ni rasa macam tambah kerja jer lah pulak ! nih anak dara pingitan yang 3 orang ni pun penat juga nak jaga..macam2 kerenah , tambah lagi anak kucing nanti tambah – tambah lah saya  kena mop lantai …