Selamat malam ..hehe hari ni bee bz mengemas rumah tapi macam buat kerja sia-sia jer..huhu tadi petang lepas tutup laptop ku kemas rumah , semua mainan dah disimpan kemas… Lepas tu kami ke pasaraya sebelah beli lauk pauk yang memang kehabisan , milo una pun habis jugak ..pendek kata semua habis lah… jalan sama – sama pegang tangan baik je ropenya kan ? padahal bila di rumah mcm tom & jerry , korang bayangkan lah sendiri cam mana …kalau tengok dekat2 muka una tu calar balar di cubit dek baby ..tangan ada je luka lebam baby gigit..kesian tapi baby comel …