kakak

Cabut Gigi Kakak

Jumaat minggu lepas punya cerita , saya bawa si kakak untuk cabut gigi , tengok si kakak macam nak demam tak bermaya kejap panas kejap surut tapi tak demam apa pun , makan pun agak kurang .. saya rasa macam ada tak kena dengan kakak ni. saya tanya dia sakit mulut ke ? Tak gigi …

Cabut Gigi KakakRead More »

Saat Magnum Classic

Tengah rasa bersalah sangat , lepas tu pergi cari benda yang sejuk-sejuk dan sedap untuk di makan , lupakan seketika perasaan bersalah. Tapi tak boleh nak layan perasaan dengan magnum classic ni la, ada pula tukang iklan .. “nak ikit .. nak ikit.. “ “kongsi la bu..”

kakak 2012

Kakak Mengadu

Dah lama kakak mengadu macam-macam , sebagai ibu rasa pun macam-macam juga , ye lah anak kita kan , kalau tak di ambil berat siapa lagi. Keluhan seseorang kanak -kanak itu membayangkan sesuatu yang tidak sempurna dari segi fizikal atau emosinya. Gangguan emosi boleh berlaku akibat persekitaran atau pengalaman yang kurang menyenangkan. Seseorang kanak -kanak …

Kakak MengaduRead More »

Atas Permintaan Kakak

Walaupun hati asyik berada di blog Denaihati untuk contest gadjet impian yang sedang berlangsung , nak tak nak masa saya perlu juga diluangkan untuk anak-anak , udah lah sibuk.. nak berkempen pun tak sempat lagi .. harap sangat dapat sokongan padu dari kawan-kawan semua. Sambutan hari maulidur rasul baru je di buat disekolah agama kakak …

Atas Permintaan KakakRead More »