Teh halia untuk kesihtan..jom tengok khasiat halia untuk kesihatan korang dan saya juga..s ebenarnya dulu saya selalu amalkan teh halia nih..entah kenapa sejak akhir-akhir nih saya lebih suka kepada indocafe..sehari tak perkena indocafe tuh ibarat macam tak lengkap lah hidup saya nih.. Tapi.. sekarang badan dah terasa sengal-sengal dan selalu juga kaki terasa kebas , letih-letih…kemudian ada nenek kat rumah nih cakap..darah tak mengalir dengan baik..itu pasal lah kaki tu selalu kebas sejuk-sejuk katanya…nenek tu cadangkan pada saya untuk minum air halia kaw kaw punyer campo daun pandan sikit ..wah saya tak sanggup lah nenek hahaaa! tapi saya boleh minum …