Drama Serindu Taj Mahal Tv3

Macam tiba-tiba je ada Drama Serindu Taj Mahal ni.  Wawa Zainal , Shah Jaszle dan Adi Putra antara pelakon yang turut membintagi drama ini. Serindu Taj Mahal mengisahkan tentang cinta tiga segi di antara Adam , Shahrizal dan Aishah. Aishah yang dalam di lema terpaksa membuat keputusan untuk memilih sama ada menerima lamaran Adam , majikannya atau Shahrizal.

serindu taj mahal Read More

Sinopsis

Peminat Drama : Rindu bertamu di Abu Dhabi (Akasia tv3)

Ya .. khas untuk peminat drama. Selepas drama setia hingga hujung nyawa ini tamat. Berita datang katanya drama berikutnya adalah Rindu Bertamu di Abu Dhabi dan pelakonnya hebat-hebat belaka. Buat peminat drama lagi-lagi drama di slot akasia tv3 pastinya tidak akan lepas kan peluang menyaksikan drama terbaru ini walau apa pun dugaan mendatang.

Sinopsis

Rindu bertamu di Abu Dhabi akan mula ke udara pada 11 febuari 2013 , minggu ini adalah minggu terakhir drama setia hujung nyawa (eee geram kan .. tengok drama tu ). Drama ini akan di bintangi oleh Fahrin Ahmad , Tasha Shila , Fouziah Gous , Dato’ Rahim Razali , Aiman Hakim Ridza , Lydiawati , Kismah Johar , Ridz Amin , Hairi Safwan , dan Syatilla Melvin.

Lokasi pengambaran adalah bertempat di Abu Dhabi , di katakan negera terkaya dunia. Harus tengok … drama ini mengandungi 28 siri terbitan Zeel Productions.

Ost nya kali ini di nyanyikan sendiri oleh pelakon Fahrin Ahmad ( bagaimana suaranya ek ? sama-sama layan .. )

Sama-sama nantikan kemunculan drama Rindu Bertamu di Abu Dhabi selepas tamatnya drama Setia hingga hujung nyawa ( yang buat aku geram menanti )

Chaw ~

Sumber foto : Edtv pembekal rasmi segala gambar dan info mengenai drama ini 🙂 . Gambar menarik ada disana..

Komen Drama Julia Episod Akhir

Apa komen julia episod akhir yang terkeluar dari mulut korang ? beriaya den nak tengok drama julia epsiod akhir sampai berebut remote tv bagai , tetapi penutupnya tak best sangat , tak puas tengok .. macam ada sesuatu yang hilang. Inilah kerja surirumah di zaman IT masa kini. Siapa sangka ,peminat biasa pun tau “Plot cerita tak kuat” dan sebagainya. Baca lah rumusan cerita Julia yang telah di luahkan oleh 3 orang jelitawan yang betul-betul menghayati drama dan meminati drama melayu. Susah nak dapat dah peminat macam diorang ni. Orang zaman sekrang banyak suka tengok drama korea , filem omputih dan sebagainya .. tapi diorang ? siap tunggu drama akan datang ..

komen julia episod akhir

drama julia

komen online julia episod akhir

komen julia episod akhir

Sinopsis Julia untuk episod akhir ni.

Semua watak nak minta maaf pada Julia. Sofea sempat jumpa Julia dan minta maaf , balik dari jumpa Julia  , Sofia terlibat dalam kemalangan dan meninggal dunia , 2 minggu kemudian .. Dato’ terjumpa surat yang ditulis nama Amir , Dato’ serahkan surat tu pada Amir dan di dalam nya ada alamat Julia. Amir sempat pergi tengok dan sahkan alamat , tetapi tak berjumpa dengan Julia. Kebetulan Azuan dah tahu di mana tempat tinggal Julia. Azuan bawa mama nya pergi melawat Julia untuk minta maaf dan seterusnya melihat anak Azuan buat pertama kali. Tak lama lepas tu … Julia tulis surat untuk Azuan , Katrina , Amir dan Ain dengan pesanan jangan cari Julia lagi. Julia berangkat ke luar negara..

eii sungguh tak best ! sekian .. tunggu drama baru pula … Tajuk : Cinta itu milikku .. macam pernah dengar tajuk macam ni .. tapi di mana ya ??

selamat pengantin baru diana daniell dan farid kamil

Gambar Diana Danielle & Farid Kamil Bernikah

” Gambar Diana Danielle & Farid Kamil Bernikah “ Tahniah ! di ucapkan kepada Diana Danielle dan Farid Kamil yang telah pun selamat bernikah pada 3 nov. Pada saat ini saya sedang menonton rancangan khas di Astro ria ulang tayang majlis penikahan Farid Kamil dan Diana Danielle yang sama cantik , sama padan .. comel dan manis sekali.

selamat pengantin baru diana daniell dan farid kamil

– Gambar di terima dari whatsapp 😛

Saat Farid Kamil memandang Diana Danielle dengan penuh romantis .. sweet sangat .. tersenyum-senyum memandang ..  Majlis pernikahan Diana Danielle Dan Farid Kamil diadakan di Lakeside Flamingo Hotel. Dengan sekali lafaz mereka selamat dinikahkan kira-kira pukul 9.12 pagi tadi dengan mas kahwin sebanyak RM10 ribu. Tahniahhhh dari peminat dari kejauhan 🙂 dengan doa semoga bahagia melayari bahtera rumahtangga hingga ke akhir hayat.