Drama Serindu Taj Mahal Tv3

Macam tiba-tiba je ada Drama Serindu Taj Mahal ni.  Wawa Zainal , Shah Jaszle dan Adi Putra antara pelakon yang turut membintagi drama ini. Serindu Taj Mahal mengisahkan tentang cinta tiga segi di antara Adam , Shahrizal dan Aishah. Aishah yang dalam di lema terpaksa membuat keputusan untuk memilih sama ada menerima lamaran Adam , majikannya atau Shahrizal.

Continue reading

Peminat Drama : Rindu bertamu di Abu Dhabi (Akasia tv3)

Sinopsis

Ya .. khas untuk peminat drama. Selepas drama setia hingga hujung nyawa ini tamat. Berita datang katanya drama berikutnya adalah Rindu Bertamu di Abu Dhabi dan pelakonnya hebat-hebat belaka. Buat peminat drama lagi-lagi drama di slot akasia tv3 pastinya tidak akan lepas kan peluang menyaksikan drama terbaru ini walau apa pun dugaan mendatang. Rindu bertamu di Abu Dhabi akan mula ke udara pada 11 febuari 2013 , minggu ini adalah minggu terakhir drama setia hujung nyawa (eee geram kan .. tengok drama tu ). Drama ini akan di bintangi oleh Fahrin Ahmad , Tasha Shila , Fouziah Gous , Dato’…

Continue reading

Komen Drama Julia Episod Akhir

Apa komen julia episod akhir yang terkeluar dari mulut korang ? beriaya den nak tengok drama julia epsiod akhir sampai berebut remote tv bagai , tetapi penutupnya tak best sangat , tak puas tengok .. macam ada sesuatu yang hilang. Inilah kerja surirumah di zaman IT masa kini. Siapa sangka ,peminat biasa pun tau “Plot cerita tak kuat” dan sebagainya. Baca lah rumusan cerita Julia yang telah di luahkan oleh 3 orang jelitawan yang betul-betul menghayati drama dan meminati drama melayu. Susah nak dapat dah peminat macam diorang ni. Orang zaman sekrang banyak suka tengok drama korea , filem omputih…

Continue reading

Gambar Diana Danielle & Farid Kamil Bernikah

selamat pengantin baru diana daniell dan farid kamil

” Gambar Diana Danielle & Farid Kamil Bernikah “ Tahniah ! di ucapkan kepada Diana Danielle dan Farid Kamil yang telah pun selamat bernikah pada 3 nov. Pada saat ini saya sedang menonton rancangan khas di Astro ria ulang tayang majlis penikahan Farid Kamil dan Diana Danielle yang sama cantik , sama padan .. comel dan manis sekali. – Gambar di terima dari whatsapp 😛 Saat Farid Kamil memandang Diana Danielle dengan penuh romantis .. sweet sangat .. tersenyum-senyum memandang ..  Majlis pernikahan Diana Danielle Dan Farid Kamil diadakan di Lakeside Flamingo Hotel. Dengan sekali lafaz mereka selamat dinikahkan kira-kira…

Continue reading