Articles Tagged with gossip artis

Drama Serindu Taj Mahal Tv3

563095 10151332458606167 438520358 n - Drama Serindu Taj Mahal Tv3

Macam tiba-tiba je ada Drama Serindu Taj Mahal ni.  Wawa Zainal , Shah Jaszle dan Adi Putra antara pelakon yang turut membintagi drama ini. Serindu Taj Mahal mengisahkan tentang cinta tiga segi di antara Adam , Shahrizal dan Aishah. Aishah yang dalam di lema terpaksa membuat keputusan untuk memilih sama…

Read More

Komen Drama Julia Episod Akhir

julia 1 - Komen Drama Julia Episod Akhir

Apa komen julia episod akhir yang terkeluar dari mulut korang ? beriaya den nak tengok drama julia epsiod akhir sampai berebut remote tv bagai , tetapi penutupnya tak best sangat , tak puas tengok .. macam ada sesuatu yang hilang. Inilah kerja surirumah di zaman IT masa kini. Siapa sangka…

Read More

Gambar Diana Danielle & Farid Kamil Bernikah

selamat pengantin baru diana daniell dan farid kamil

” Gambar Diana Danielle & Farid Kamil Bernikah “ Tahniah ! di ucapkan kepada Diana Danielle dan Farid Kamil yang telah pun selamat bernikah pada 3 nov. Pada saat ini saya sedang menonton rancangan khas di Astro ria ulang tayang majlis penikahan Farid Kamil dan Diana Danielle yang sama cantik…

Read More

Drama Seindah Sakura TV3

seindah sakura arahan zul huzaimy

Akhirnya drama Seindah Sakura akan ke udara pada 7 mei nanti , saya agak lepas drama Cinta Emelda ni habis kot .. Drama Cinta Emelda tu best juga…. berbelit-belit ..saya suka .. dah lama nantikan drama Seindah Sakura ni ke udara di TV3 , Saya dah pernah buat entri pasal…

Read More