Drama Stanza Cinta Lagi Diadaptasi Dari Novel

Drama Stanza Cinta Lagi Diadaptasi Dari Novel

Salam Bahagia 🙂 Saat menulis review Drama Stanza Cinta Lakonan Aaron Aziz ni , hati tengah mendidih dek kerana drama biasa yang berlaku di rumah para2 pelakon nya 3 orang budak panjang akal .. tapi di alihkan pendidihan tu ke blog .. kalau tak stress lah di buatnya … Ok berbalik kepada Drama stanza cinta […]

Jom Baca Surat Terbuka Untuk TV3 Bantahan Terhadap Drama Nora Elena

Salam Bahagia 🙂 ehee kelakar lah saya baca surat Bantahan untuk drama Nora Elena yang femes sekarang ni .. memang kreatif lah Miss geli tu .. bagi saya kan kreatif dan dapat impak feddback yang sangat besar .. paling tak tahan .. artikle kreatifnya di hentam hebat oleh peminat2 drama melayu / nora elena … […]

Si comel datang rumah

Si comel datang rumah

Suka tak tengok baby ? ermm baby comel datang rumah maklang (sebelah saya , kalau sebelah suami diorang panggil makjang) buat kali pertama .. bestnya pegang baby .. memang tak jemu mata memandang kan .. ish ish rasa nak tambah .. tapi rasa tak nak tambah juga hehe.. selamat malam semua ! gud nite … […]

Dia pergi dah sebulan ..

Dia pergi dah sebulan ..

salam bahagia semua 🙂 semalam saya pergi lah bawak anak2 jejalan nak mencari rumah sewa untuk kakak saya .. dah lama tak keluar tanya khabar jiran2 .. lepas tu singgah lah di rumah seorang kakak ni .. dulu selalu je singgah di rumah dia anak main2 disitu .. selalu jugak anak saya kena marah dengan […]

Episod Akhir Nora Elena ( versi novel online non full version)

Episod Akhir Nora Elena ( versi novel online non full version)

Salam Bahagia 🙂 Dah ramai yang nak tahu episod akhir nora elena .. macam mana .. seth dengan nora elena masih bersama ke ? yvone macam mana .. masih nak runtuhkan nora elena ke ? nora elena dapat maafkan seth tan ke ? hahahaaaa .. tungguuu lah sampai habis episod di tv3 tu kan .. […]