Articles Tagged with drama

DRAMA BERSIRI TERBARU TAUKE JAMU DI TV3

Petang petang saya suka juga layan drama Melayu kat TV walau kebanyakkan drama ulangan bukan drama baru. Almaklum la sambil menyiapkan kerja kerja online di rumah, tak nak terlampau sunyi basi saya memang akan on kan TV. Terperasan ada satu drama drama baru bakal di tayangkan kat slot Iris TV3…

Read More

DRAMA ARAHAN TERBARU AZIZ M.OSMAN,MY DARLING INSPEKTOR DANIEL

Aziz M. Osman antara pengarah terbaik di Malaysia. Siapa tak kenal pengarah yang sorang ni kan? Antara filem arahan dia XX-RAY, Puteri Impian & banyak lagi.. Kebanyakkan Filem Arahan beliau tidak mengecewakan sejak dulu lagi. Begitu juga dengan drama drama arahan beliau. Aziz M.Osman yang lahir dari keluarga seni dimana…

Read More

Sinopsis Drama Tundukkan Playboy Itu TV3

Assalamualaikum dan Hai. Drama Tundukkan Playboy Itu menarik perhatian saya untuk menulis. Mari lah kita baca sinopsis nya dulu. Walaupun dah lama rasanya tak menulis tentang drama. Tak berapa tengok dah sekarang. Kecuali kalau betul-betul berminat seperti drama terkini ini. Hihihi siap tengok online lagi kalau dah berkenan tu ye.…

Read More

Drama tv3 terkini : Dia… Isteri luar biasa

dia isteri luar biasa drama tv3 - Drama tv3 terkini : Dia... Isteri luar biasa

Drama Dia isteri luar biasa kini di tayangkan di TV3 , bagi mengantikan drama Hati Perempuan. Saya peminat drama , sekali pandang pelakon drama terbaru ini saya dapat rasa macam best je drama ni memandangkan pelakon nya semua handal , tak sama macam drama hati perempuan. Pasangan kekasih untuk drama ini…

Read More