SYURGAKU, KISAH ANAK MENGKHIANATI IBU SENDIRI

Tinggal lebih kurang seminggu umat Islam bakal meraikan Hari Raya Korban ataupun di kenali sebagai hari raya Aidiladha. Mesti ramai yang mula buat persiapan, kan? tapi di Malaysia ni sambutan hari raya korban tidak la di raikan dengan meriah sangat kecuali di negeri pantai timur jadi kebanyakkan kalau raya korban ni memang tak ramai nak sibu beli baju raya atau buah kuih muih sangat. Jadi raya korban ni antara raya yang tak berapa sibuk. Boleh rilex tengok tv kat rumah. Biasa la bila menjelang cuti raya banyak rancangan menarik yang TV akan tayang. Salah satunya Telemovie yang saya rasa bakal…

Continue reading

Mr boss miss stalker , Drama adaptasi Novel oleh Aesya Azahar

Wah dah lama Ashraf Muslim tak muncul di layar televisyen , mimpi apakah agaknya Ashraf Muslim menerima tawaran lakonan kali ini ye ? Tiada gosip di sini.Saya cuma nak share sinopsis dari novel Mr. Boss Miss Stalker ni. Rasanya boleh ikut drama ni kalau tak sibuk sangat lah. Ini lah peluang nak santai dan rehat setelah seharian melakukan tugas hakiki gitu.  Mr. Boss Miss Stalker di slot Dahlia TV3 mulai 22 April 2016, setiap hari Jumaat hingga Ahad, pukul 6.58 petang. Sinopsis Novel : Mr Boss Miss Stalker oleh Aesya Azahar.

Continue reading

Drama tv3 terkini : Dia… Isteri luar biasa

Drama Dia isteri luar biasa kini di tayangkan di TV3 , bagi mengantikan drama Hati Perempuan. Saya peminat drama , sekali pandang pelakon drama terbaru ini saya dapat rasa macam best je drama ni memandangkan pelakon nya semua handal , tak sama macam drama hati perempuan. Pasangan kekasih untuk drama ini dibintangi oleh Shukri Yaha‘Kerana Terpaksa Aku Relakan’. ya dan Nur Fathia. Turut dibantu oleh pelakon-pelakon hebat seperti Keith Foo, Uqasha Senrose, Elizad Sharifuddin dan ramai lagi. Drama ini akan mula bersiaran bermula 18 Mei 2015, pada setiap hari Isnin hingga Khamis jam 6.55 petang di TV3.

Continue reading

Kemaafan yang tertangguh

Drama di tv3
Mengisahkan Hartina yang telah berkahwin selama sepuluh tahun,buat pertama kalinya mendapat kebenaran daripada ibu mertuanya menyambut Hari Raya bersama ibunya tetapi dgn beberapa syarat. . .

jom layannn. .

Ei geram nye. .rasa nak tonyoh-tonyoh muka mak mentua dia. .sombong , kejam dan mementingkan diri  .

Emosi wanita turur terganggu apabila menonton drama ibu dan anak menantu ni. Kenapa ya ?