Drama Tahajjud Cinta Episod 3 Video Dan Review

Semalam Tengok Tahajjud cinta Episod 3 ..wah memang agak geram .. saya tak boleh lah tengok drama di mana perempuan disakiti , di guna-gunakan untuk kepentingan lelaki , di madukan .. memang geram .. nampaknya erma fatima dapat bermain dengan perasaan para penonton nya .. memang sangat geram menonton drama tahajjud cinta walaupun di katakan […]

Tahajjud Cinta Online Episod 2

EH ! EH ! dah ada dah episod 2 pulak ni .. saya memang menantikan drama tahajjud cinta sebenarnya , tapi tu lah terlepas tengok .. gigih saya cari link Tahajjud Cinta Online Episod 2 ni. nasib jumpa ekeke… so boleh lah layan selepas ini .. seronok juga .. Lain-lain Artikle Tahjjud cinta Lagu tema […]

Tahajjud Cinta Drama Terbaru TV3 Sinopsis

Tahajjud Cinta Drama Terbaru TV3 Sinopsis

Ermm hot nih .. saya rasa tergoda untuk menonton drama terbaru arahan Erma Fatima yang juga berlakon dalam drama ini .. memang hot nampaknya .. ala-ala mcm cerita indon dulu..apa ke tajuknya lupa pulak .. cerita cinta memang best.. kenapa yek kita suka cerita cinta ? jawab sendiri .. sekarang meh layan perjalan cerita drama […]

Lagu Tema / Ost / Lirik Tahajjud Cinta

Meh layan OST tahajjud cinta pula… sedap jugak dengar .. mcm nak tidur pun ada, tapi memang puitis lah lirik lagu tahajjud cinta ni .. .. penyanyinya tak tahu lagi ni ..Tajuk Merpati .. Mengering sudah bunga di pelukan Merpati putih berarak pulang Terbang menerjang badai Tinggi di awan, menghilang di langit yang hitam Selamat […]