TERBONGKAR CARA KURUS SECARA SEMULAJADI TANPA PRODUK

TERBONGKAR CARA KURUS SECARA SEMULAJADI TANPA PRODUK

Manusia tak kira lelaki atau perempuan ramai yang mengimpikan tubuh badan yang lansing, cantik, tegap & bergaya. Jarang nak jumpa orang suka berbadan gempal & gelebeh cuma kadang kadang benda macam tu bukan pilihan. Ada orang berbadan gempal di sebabkan keturunan.. Memang boleh kurus cuma perlu komitmen, usaha, sabar & semangat yang kuat. Tapi gemuk […]

Macam mana nak kurus ? Kira BMR , DCR , BMI , LOA ?

Macam mana nak kurus ? Kira BMR , DCR , BMI , LOA ?

Macam mana nak kurus ? tanya KevinZahri sambil cebik muka. Tak dapat ku lupakan .. maka pelbagai jawapan keluar dari mulut peserta antaranya … tak makan nasi , banyakkan bersenam , kira kalori dan macam-macam lagi. Kalau saya tanya korang lah , macam mana nak kurus ? dah tentu korang pun akan tertanya-tanya , macam […]

Peserta Seminar Jom Kurus

Peserta Seminar Jom Kurus

Salam satu dunia… semoga berjayalah hendaknya program kita ni kan ..sini saya senaraikan peserta yang telah pun menghantar link dan comfirm berjaya mendapat tempat di Majlis Seminar Jom Kurus Itu Nanti. Ada yang tanya berapa puanbee dapat dengan membuat kerjasama dengan Kevin Zahri ni. Terus terang saya tidak mengambil upah apa-apa kecuali saya boleh sertai […]