Macam mana nak kurus ? Kira BMR , DCR , BMI , LOA ?

Macam mana nak kurus ? Kira BMR , DCR , BMI , LOA ?

Macam mana nak kurus ? tanya KevinZahri sambil cebik muka. Tak dapat ku lupakan .. maka pelbagai jawapan keluar dari mulut peserta antaranya … tak makan nasi , banyakkan bersenam , kira kalori dan macam-macam lagi. Kalau saya tanya korang lah , macam mana nak kurus ? dah tentu korang pun akan tertanya-tanya , macam […]

Peserta Seminar Jom Kurus

Peserta Seminar Jom Kurus

Salam satu dunia… semoga berjayalah hendaknya program kita ni kan ..sini saya senaraikan peserta yang telah pun menghantar link dan comfirm berjaya mendapat tempat di Majlis Seminar Jom Kurus Itu Nanti. Ada yang tanya berapa puanbee dapat dengan membuat kerjasama dengan Kevin Zahri ni. Terus terang saya tidak mengambil upah apa-apa kecuali saya boleh sertai […]

Cabaran 7 Hari Menu Diet Berkesan

Cabaran 7 Hari Menu Diet Berkesan

Saya baca website remaja karangkraft tadi , macam menarik pulak cabaran 7 hari mengamalkan menu untuk diet dan berkesan, Cabaran 7 hari ni sesuai sangat untuk awak – awak yang ingin ke jinjang pelamin tak lama lagi , atau pun awak – awak yang ingin kurangkan berat badan tu sikit dan tak tahu macam mana […]

Antara Cabaran Ketika Hendak Turun Kan Berat Badan

Antara Cabaran Ketika Hendak Turun Kan Berat Badan

Hendak tak hendak jika kita nak turunkan berat badan sedikit sebanyak semua orang akan ada cabaran yang tersendiri dan perlukan motivasi yang tinggi untuk kembali bersemangat dalam proses hendak turunkan berat badan.Diet senaman telah di lakukan ,jika berat badan masih tidak turun ke tahap yang diinginkan apa perlu buat ? hanya sediakan diri dengan sedikit […]

Donut Coklat

Donut Coklat

Bila balik kampung diet kemana-mana , adik-adik , kakak-kakak , mak-mak , opah , ipar duai semua meriah je masak-memasak ni , seronok sebab bila masak je makanan lincin , ramai makan tu yang buatkan seronok masak-masak di kampung. Donut ni adik yang buat , lepas tu anak sedara merengek-rengek nak kan topping coklat pulak […]