ADAKAH BERAT ANDA SESUAI DENGAN KETINGGIAN? JOM SEMAK

Ramai di antara kita ni ada sifat ‘syok sendiri’. Dimana kita rasa berat & ketinggian kita dah cukup sempurna. Kita rasa dah cukup cantik & selesa padahal kadang2 persepsi kita je macam tu. Dari sudut kesihatan & pandangan mata orang lain tidak. Jadi untuk elak dari anda terus berada dalam dunia perasaan & syok sendiri ni, korang kena juga tahu apakah berat korang memang dah cukup ideal dengan ketinggian korang sekarang. Sebab kadang – kadang ni tak faham.. Contoh macam saya sendiri di sebabkan saya kurang tinggi bila saya beritahu orang berat saya dalam lingkungan tu ni.. Adalah gemuk orang…

Continue reading

Alpha Lipid SD2 : Makanan untuk kurus kan badan berkesan

kurus dengan alpha lipid sd2

Ini adalah iklan dari ALPHA LIPID SD2. Sudahkah anda merasai keajaiban produk alpha lipid sd2 ? saya telah cuba , tetapi belum habis satu tin pun lagi. Bagi saya produk Alpha lipid sd2 membantu untuk kira menurunkan berat badan tanpa perlu berlapar. Saya sekarang kurang makan nasi , kadang-kadang je terbabas bila suap anak makan , tersuap ke mulut sendiri. Normal .. tetapi saya banyak minum air kosong dan makan sayur , protein dan buah-buahan. Yang paling penting …. saya telah boleh tinggalkan kafein yang mana saya sukakan sangat dan menjadi penyebab kepada migrain saya. Entah bagaimana .. tiba-tiba je…

Continue reading