destinasi perlancongan

Abe Ke Terengganu

Eh abe ku ke terengganu lah malam nih…2-3 hari jugak kot ! erm risau sikit ..jauh tu perjalanan ke Terengganu dari KL kannn!! Moga abe selamat pergi dan pulang eh!.. Masjid Kristal Terengganu Haa sebut Terengganu ..bee nak tayang lah gambo bee bercuti di terengganu tahun lepas…,masa pergi bercuti nih belum ada blog lagi..hikss.. Ni …

Abe Ke TerengganuRead More »

Air terjun pecah batu taiping perak

Berbalik ke alam semulajadi…erm rindu la pula kat air terjun ni..memang terbaik dari ladang tidak terdapat dimana-mana ok..sangat best mandi manda disana …tinggi..dalam..jernih..sejuk dan bersih..wahhh tak tahan..mari tengok gambar-gambar seksi mereka ni..setahun ada ler 2 kali balik kampung dan sudah pasti terjah ini tempat tapi tahun lepas dan tahun ni bee tak dapat follow…sob2 sebab …

Air terjun pecah batu taiping perakRead More »