Cabaran Beras Jasmine Basmathi King Panjanggggggg

Kalau korang di beri beras Jasmin Basmathi king ni , apa korang akan masak ? ermm briyani je biasanya kan ? sebenarnya beras basmathi ni boleh di masak pelbagai jenis hidangan nasi. Yang biasa-biasa pun boleh. Cuma nak dengan tak nak je la. Serius saya makan nasi briyani di kedai je lepas tu tak pernah la beli dan masak nasi di rumah menggunakan beras basmathi , jadi teringin nak cuba … kita cuba hasilkan makanan yang boleh di makan mengunakan beras Jasmin Basmathi king yang di katakan lebih ber aromatik dan lebih panjang dari beras basmathi lain. Ermmm .. macam mana ye rasanya  ?

basmathi king jasmine

Beras Basmathi King -Special  Super  Long Aromatic  Variety

Dan di bawah adalah bahan rempah yang akan di masak untuk di jadikan makanan sampingan dari beras Basmathi King jenama Jasmine ni. Tak kan nak makan nasi je terkontang kanting kan … mesti ada lauk nya sekali … Read More