BISNES PREMIUM BEAUTIFUL

Harga dan kebaikkan herba maharani

Herba Maharani | Herba Untuk Wanita

Herba Maharani adalah herba untuk wanita atau nama penuhnya Beijing Tong Ren Tang Te Zhi Bai Feng Wan adalah herba khusus untuk wanita, yang mana sangat baik dan terbukti berkesan untuk menjaga dan menyihatkan bahagian keintiman wanita. kandungan herba maharani : Ayam hitam (Gallus Gallus Domesticus), Cornu Cervus Nippon dan herba-herba tradisional China seperti ginseng, …

Herba Maharani | Herba Untuk WanitaRead More »

corset premium beautiful

Mencuci korset premium beautiful dan penjagaan premium beautiful

Ya setelah hampir dua minggu saya memakai korset premium beautiful dah kurus ke ? Alaa tak lah kurus lagi ingat senang nak buang lemak tepu tu .. Saya masih cuba memakai corset premium beautiful dan membuat senaman untuk membakar lemak yang ada. Selain tu makan memang dah kurang bernafsu … Serik lah berbadan besar ni …

Mencuci korset premium beautiful dan penjagaan premium beautifulRead More »

Pandangan sisi Premium Beautiful

Kebaikkan memakai Premium Beautiful Korset semasa dalam pantang …

Kebaikkan memakai Premium Beautiful Korset semasa dalam pantang … Sekarang selepas saya dah melahirkan anak 3 orang , baru rasa menyesal .. kenapa lah tak guna korset Premium Beautiful ni masa dlm pantang kelmarin , alahai .. dulu-dulu semasa dalam pantang saya tak suka pakai korset , kalau pakai pun ..sekejap jer ..sebabnya panas dan …

Kebaikkan memakai Premium Beautiful Korset semasa dalam pantang …Read More »