Bila di ingatkan memang kelakar tengok kerenah anak berpuasa ni. Walau pun puasa diorang tetap aktif .. bila petang menjelma mula lah keluar pelbagai ragam dari diorang. Ada blogger cakap “keliru bila datang blog saya , sebenarnya anak puanbee berapa orang ? “ Meh lah saya jawab .. anak saya tiga orang ya .. yang sulung kakak , kedua una dan akhir sekali baby kadang-kadang panggil dia laila bee. Disebab kan anak saya tiga-tiga perempuan , memang orang susah nak cam . hehehe Kakak berpuasa ok aje , siap pergi buat latihan teater lagi tu .. kakak memang ok sebabnya …