Tips ajar anak berhenti pakai diapers , Kongsi dari pengalaman.

Assalamualaikum dan Hai , yang baca post tips ajar anak berhenti pakai diapers ini mesti lah ibu bapa yang baru nak ajar anak supaya pandai ke tandas dan tak perlu pakai diapers buat kali pertama kan  ? Allhamdulillah saya ada empat  orang anak dan ini kali pertama saya nak beri tips pengalaman ni rasanya. Sebab sebelum ni rasa macam tak layak je. Syamim 3 tahun 3 bulan baru berjaya betul-betul kencing dan buang air besar di tandas sendiri.  Malu nak cakap , anak cik kiah hujung sana tu dah pandai kencing tak pakai pempers masa umur 1 tahun. Kan ? Alah sebenarnya…

Continue reading