Drama Adam dan Hawa (Episod 9-12)

Drama Adam dan Hawa (Episod 9-12)

Adam dan hawa episod 9-12 pula ke udara. Sertai peraduan ‘ Tonton dan menang Adam dan Hawa ‘ dari 24 september hingga 14 oktober untuk memenagi hadiah-hadiah menarik. Adam dan Hawa Episod 12 AH12 by oryctolagus Sila klik link untuk menonton drama Adam dan Hawa Episod 9-12 Sila klik untuk membaca sinopsis Novel Adam dan […]

Adam dan Hawa ( Sinopsis episod 5-8 )

Adam dan Hawa ( Sinopsis episod 5-8 )

Sekarang dah pun episod 8 Adam dan Hawa ni , Agaknya apa intipati Adam dan Hawa di episod 9 ya ? Di dalam entri lepas saya ada menulis sinopsis ringkas Adam dan Hawa episod 1-4 , sila lah baca mana yang suka tu.. Dan jika hendak tengok Sinopsis Novel Adam dan Hawa pun ada . […]

Adam dan Hawa ( Sinopsis episod 1-4 )

Adam dan Hawa ( Sinopsis episod 1-4 )

Drama Adam dan Hawa menjadi pujaan ramai wanita sekarang ni , saya sendiri menulis tentang drama Adam dan Hawa sejak bulan oktober 2011 lagi. Ramai orang menunggu kemunculan Adam dan Hawa. Special di blog puanbee.com ada sinopsis setiap episod. Seperti yang ramai orang tahu Adam dan Hawa adalah sebuah drama yang di adaptasikan dari Novel […]

Tahniah ! Dato’ Fazley Juara Masterchef Selebriti Pertama Di Malaysia

Tahniah ! Dato’ Fazley Juara Masterchef Selebriti Pertama Di Malaysia

Lega dah habis rancangan Masterchef selebriti pertama di Malaysia ni. Kuss semangat … seakan memahami , kelmarin saya buat entri pasal siapa kah juara dalam rancangan masterchef selebriti akhir ni , ramai yang mengundi Angah dan Dato’ Fazley Yaakob , dan mereka berdua juga lah yang layak berentap merebut gelaran juara. Ramai juga yang mengundi […]

MasterChef Selebriti Malaysia :  Kenapa Mejar Dr. Faiz Tersingkir

MasterChef Selebriti Malaysia : Kenapa Mejar Dr. Faiz Tersingkir

Antara dua Azwan Azli dan Mejar Dr. Faiz nak sokong siapa ? eii kalau saya memang nak Dr. Faiz tu ada sampai akhir episod , tapi ye lah .. kalau tak ada orang nak buat drama ni tak best lak Masterchef Selebriti ni.. alahai .. dah kurang mood nak tengok rancangan ni…. Layan je le […]