Tahajjud Cinta Tonton Online Episod 1

Akhirnya .. saya jumpa video you tube untuk drama tahajjud cinta .. ada pelbagai komen dan kritikan yang saya nampak di youtube dan juga blog personal.. maka boleh lah saya tonton tahajjud cinta secara online saja , terlepas tengok lah .. episod 2 pun terlepas juga.. entah apa yang daku bz sangat tu ..

salah satu komen tetang drama tahajjud cinta DISINI jangan harapkan saya komen , memang tak pandai komen sangat .. boleh cakap puas hati atau tidak je ,tupun kalau tengok di tv lah .. di video ni tengok ala-ala gitu je.. harap2 ada ulangan di TV3 …

Lain-lain Artikle Tahjjud cinta
Lagu tema Tahajjud Cinta dan lirik
Sinopsis tahajjud cinta

Tahajjud Cinta Tonton Online Episod 1 – Part 1

Read More

Dato’ Siti Nurhaliza Nyanyi ? ” falling in love ” Single TerbaruNya

Bertuah badan Dato Siti Nurhaliza ni , baru- baru ni lepas satu satu kejutan yang di buat oleh beliau , mula-mula buka bisnes simply siti , masuk wataniah , sambung belajar ..dan terbaru keluarkan single beliau yang di nyanyikan dalam bahasa inggeris .. teringat dulu2 mula2 dato siti mula bertapak di dalam bidang nyanyian , orang gossip dia kampung lah , tak pandai cakap bahasa inggeris lah , dan macam – macam lagi .. satu yang saya suka Dato siti ni dia seorang yang tenang .. senyum dan hadapi semua kritikkan itu dengan cara paling sopan ..suka tau …sekarang dah mcm2 kejayaan di kecapi , ada lagi ke gossip utk Dato siti ? saya tak kisah gossip2 semua tu yang penting tak kacau orang ..

Apa-apa je lah , moh layan single terbaru Dato siti nurhaliza yang bertajuk falling in love .. tak puas dengar dan tengok di video ni saya tunggu album keluar baru beshhhhh kata baby laila… hehe

Album belum keluar lagi tapi search2 td dah nampak link download , bior betui..

apa -apa pun moga Dato siti terus berjaya ..

 

Sinopsis Khurafat The Series Terbaru Di Astro

Salam bahagia
sebuah lagi drama yang menjadi kegemaran saya .. drama berunsur seraammmm… dengar nama khurafat mesti korang tahu kan sebelum ni pernah keluar film khurafat yang di bikin oleh syamsul yusuf .. box office juga film nih .. tapi saya tak tengok pun film nya tapi tak pe drama mungkin boleh tengok .. Drama ini akan mula ditayangkan pada 12 julai .. weiii.. nak tengok tak ? ramai yang takut kan .. alaa mesti tak takut sangat punyalah .. pelakon pun comel2 hensem2 belaka cam ne nak takut nih haha..cakap besar ye PB .. Tapi mereka kata khurafat the series ni bukan sekadar menakut-nakutkan penonton, malah mesej utama adalah jelas untuk menyedarkan masyarakat supaya menjauhi aktiviti khurafat.

Sinopsis Drama Khurafat di Astro Ria channel 104 setiap selasa jam 10 malam ..

Drama bersiri seram terbitan Skop Production ini akan bersiaran sebanyak 13 episod. Mengisahkan Mastura dan Johan yang mengikat perjanjian sehidup semati dengan melakukan satu ritual menjamu darah mereka pada sebuah busut untuk mengikat perjanjian untuk sehidup semati. Sebagai balasan, hati mereka akan tertutup untuk jatuh cinta dengan orang lain. Malangnya, belum sempat Johan melamarnya, Mastura terlibat dalam sebuah kemalangan yang menyebabkannya koma. Kemudian Johan mula merasakan perubahan pada dirinya. Dia perlahan-lahan mula dapat lihat makhluk-makhluk dari alam lain seperti jin dan roh.
Read More

Tahajjud Cinta Drama Terbaru TV3 Sinopsis

Ermm hot nih .. saya rasa tergoda untuk menonton drama terbaru arahan Erma Fatima yang juga berlakon dalam drama ini .. memang hot nampaknya .. ala-ala mcm cerita indon dulu..apa ke tajuknya lupa pulak .. cerita cinta memang best.. kenapa yek kita suka cerita cinta ? jawab sendiri .. sekarang meh layan perjalan cerita drama tahajjud cinta yang akan di tayangkan di tv3 1/7/2011 slot zehra TV3 .. Saya sangat sukakan Erma Fatima dan kagum dengan beliau .. sebagai wanita yang berkerja keras dan membunyai pendirian yang teguh .. itu pandangan saya lah …

Dan saya pasti drama ini memang sangat-sangat berkualiti dan hot .. sebab … pelakonnya pun bukan main lagi semuanya terdiri dari pelakon yang hebat-hebat belaka…Menurut Erma , drama ni dihasilkan untuk memaparkan perjuangan wanita dan meyemarakkan semangat kaum wanita. Erma kata banyak kes penganiyaan wanita berlaku sekarang ni, dan dia nak memyedarkan kaum wanita akan hak wanita tu sendiri.

Sinopsis Tahajud Cinta ,

Cerita bermula dengan kisah mengenai sahabat iaitu Citra Maisarah (lakonan Fazura), Seri (Fauziah Ghous) tidak dapat lari dari cinta dan kasih sayang.

Citra telah jatuh cinta dengan Azihan (lakonan Shah Jazle) seorang lelaki yang sangat berpegang teguh kepada agama. Emelda (kakak kpd Citra )ada masalah dengan teman lelakinya dan dia sangat lemah untuk mengahadapi masalah dalam percintaan.

Citra dan Seri pulang ke Malaysia dan Citra berjanji kepda dirinya untuk membela hak hak kaum wanita dari ditindas kaum lelaki.

Citra nak membukti jugak kepada keluarganya yang dia akan berjuang demi hak kaum wanita yang tertindas di zaman sekarang ni. Citra jugak nak memperjuangkan hak kakaknya yang ditindas oleh abang iparnya.

Manakala Seri yang telah jatuh cinta buat pertama kali tapi entah macam mana dan dia telah berkorban untuk berkahwin dan menjadi isteri keempat kepada seorang ustaz ,Ustaz ni pulak bapa kepada Solahudin (Remy).
Dapatkah Citra dan Solahudin, menyelamatkan Seri ( Fauziah Ghous) dari menjadi isteri keempat.

Solahudin tidak mahu menjadi anak derhaka. Sampai bila Solahudin sanggup melihat ayahnya hidup dlm kemungkaran, menggunakan agama untuk kepentingan nafsu.

Drama: Tahajjud Cinta
Genre Tahajjud Cinta : Semi Islamik
Terbitan Tahajjud Cinta : Rumah Karya Citra
Pengarah Tahajjud Cinta: Erma Fatima
Penolong Pengarah Tahajjud Cinta: Amalina Asmidah
Jurukamera Tahajjud Cinta: Asrar Lukmanal Hakim
Penolong Jurukamera: Ahmad Muhamin, Noor Syaifully Rahmat
Konti: Noor Azura Norman
Pengarah Seni Tahajjud Cinta: Ahmad Fadhli Asmi
Wardrobe: Rohaya Abdullah, Noor Hidayah Murni, Siti Noraisyah Rahman, Azwan Shah Ariffin, Noorrelia Laileyazhar, Muhammad Hazami
Peralatan: Asama Supramaniam, Azura Ahmad
Pencahayaan: Norhisyam Awang, Razdi Mohammad Sarip
Pengurus Produksi: Aziah Azmi
Penolong Pengurus Produksi: Sarif Huddin Abdul
Pekerja Seni: Denny Justin, Mark Ronnald Malajim
Pereka Set: Yaya Ma’embong
Grip: Rsharin Irwan

Pelakon Tahajjud Cinta : Remy Ishak (Solahudin), Fazura (Citra), Fouziah Gous (Seri), Shahz Jaszle (Azihan), Tan Sri Jins Shamsuddin (ayah Citra), Eman Manan (UstazSyauki), Norish Karman (Nora), Tiz Zaqyah (Emelda), Aaron Aziz (suami Nora), Melisa Saila (isteri ketiga), Ziela Jalil (isteri kedua), Erma Fatima (isteripertama), Dira Abu Zahar (isteri keempat), Ahmad Tarmimi Siregar (ayah Seri), Fadilah Mansor Kak Chik (ibu Seri), Haryanto (Tengku Irfan), Neelofa (Armani), Azizah Mahzan (ibu Citra)

Menurut pengarah drama Tahajjud Cinta Erma Fatima “ramai wanita teraniaya di luar sana. Saya tengok dalam akhbar banyak kes mengenai wanita sebegini dipaparkan. Pada masa sama, saya tengok golongan lelaki pula selalu guna agama untuk menindas wanita jadi” Jadi drama dihasilkan untuk memaparkan perjuangan kaum wanita serta menyemarakkan semangat diri mereka dengan matlamat memberitahu wanita mengenai hak mereka.

Drama 13 episode ini hasil terbitan dari syarikat produksi Rumah Karya Citra akan mula ditayangkan pada 8 Julai depan pada setiap Jumaat pukul 9 malamSuka tak sabar nak tengok ..sesaja suka nk serabutkan kepala yang tk berapa serabut ni .. hot tau !

sekian
Puanbee

Lagu Tema / Ost / Lirik Tahajjud Cinta

Meh layan OST tahajjud cinta pula… sedap jugak dengar .. mcm nak tidur pun ada, tapi memang puitis lah lirik lagu tahajjud cinta ni .. .. penyanyinya tak tahu lagi ni ..Tajuk Merpati ..

Mengering sudah bunga di pelukan
Merpati putih berarak pulang
Terbang menerjang badai
Tinggi di awan, menghilang di langit yang hitam

Selamat berpisah kenangan bercinta
Sampai kapan kah jadinya
Aku harus menunggu
Hari bahagia seperti dulu

Bersama kasih kembali mesra
Bercumbu lagi memadu satu
Janji berjuta bintang
Dalam pelukan sehangat pagi
Yang terang

Selamat berpisah..
Kenangan bercinta..

Sinopsis Tahajud Cinta Drama 13 episode ini hasil terbitan dari syarikat produksi Rumah Karya Citra akan mula ditayangkan pada 8 Julai depan pada setiap Jumaat pukul 9 malam.. layan….

sekian
Puanbee

gambar pertunangan elly mazlein

Elly mazlein bertunang comelnya gambar beliau

Salam bahagia korang 🙂

ermm baru tahu bahawasanya Elly mazlein dah pun bertunang .. saya sangat suka tengok elly mazlein , lemah lembut , manis dan manja je .. lelaki2 lagi lah kan .. Menurut Elly, mereka berkenalan sejak 2009 dalam satu pertemuan yang tidak dirancang melalui rakan. Seterusnya selang lima bulan selepas itu, mereka mula serius bercinta sebelum Azmi melamar Elly pada Februari lalu. Elly mazlein melangsungkan majlis pertunangan nya di ukit Kiara Equestrian Resort wooooo …. TAHNIAH buat elly mazlein ..moga sampai ke akhir hayat lah hendaknya …

gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein
gambar pertunangan elly mazlein

Nak info lagi baca lagi disini lah …
cerita ni dah basi , tapi saya suka Elly Mazlein .. saya tak pernah ambik pusing bab gossip yang dilemparkan terhadap artis kesayangan .. TAPI kalau artis tu sendiri yang tunjuk perangai buruk .. dah tentu tentu saya ambik pusing .. mungkin menyampah selamanya ….. Bye bye Gambit …

Download Dan Lirik Lagu Dan Bila Esok – Sofaz

Sejak duk layan nora elena tu suka pulak dengar lagu ni , syahdu je bunyi nya , kenapa tah asyik terasa macam nak menangis je bila dengar lagu ni , Ada sesuatu di hati yang tak dapat di luahkan ..erm ntah lah pendam lagi baik , layannnn lagu nih nk download pun boleh ada sediakan link tu ….

Download Dan bila esok sofaz – download

Lirik Dan Bila Esok

Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya

Gambar salih yaakob dan 3 isteri

Pengamal Poligami Yang Berjaya Salih Yaakob !!

Salam Bahagia 🙂

Saya begitu hairan dengan Salih yaakob nih , bagaimana salih yaakob handle ketiga-tiga isterinya untuk menerima seorang lagi isteri ? Bagaimana lah kehidupan sebenar mereka kan ? Kita semua hanya nampak luaran je , dalam siapa yang tahu..apa – apa pun tahniah salih yaakob dah cukup kuota tu , yang ke 4 muda lagi tau !!!..aduii bertuah singguh ….bertuah ke ? haaaa…tepuk dada tanya selera..

Gambar salih yaakob dan 3 isteri
Gambar salih yaakob dan 3 isteri

sumber : mummy nemo

DIA dilihat sebagai antara pengamal poligami yang berjaya. Biarpun mempunyai tiga isteri pada satu masa, amat jarang kedengaran cerita kurang enak mengenai rumah tangga pelakon, pengacara, pelawak dan penyampai radio Sinar FM, Salih Yaacob, didedahkan di media. Bijak sungguh Salih menjaga kerukunan rumah tangganya sehingga ramai lelaki mahu menjadikannya idola.

Bagaimanapun, ada khabar yang membisikkan bapa kepada sebelas cahaya mata ini sedang merancang untuk melengkapkan kuota yang diberikan padanya. Senang cerita, Salih bakal menggoncang tangan tok kadi untuk kali yang keempat. Gadis pilihan hatinya itu bukan calang-calang. Masih menuntut di pusat pengajian tinggi dan berusia 24 tahun, iaitu hampir separuh jarak usia mereka.

Apabila seorang lelaki separuh abad yang sudah mempunyai tiga isteri, tetapi masih menyimpan hasrat untuk berkahwin lagi, tiada lain yang ada dalam fikiran seorang wanita, selain daripada menyifatkan lelaki itu gatal atau sudah buang tabiat. Tidak cukupkah dengan layanan yang diterima sehingga sanggup menambah cawangan yang sedia ada.

Gambar bakal isteri salih yaakob yang ke-4
Gambar bakal isteri salih yaakob yang ke-4

Tudia calon isteri ke 4 salih yaakob ..dasyat noooo…!!! cun pulak tu ..haaa….

Menurut sumber, nama gadis ni Emi, berusia 24 tahun , berasal dari Johor yang juga penuntut sarjana sebuah IPT…

Adeii korang jejaka terhangat yang masih bujang tu apa cerr ? kihkihkih

Rezeki kan , siapa yang tahu ..di doakan moga salih yaakob dan ister3 berbahagia….

nota kaki : puanbee tak rasa suami puanbee layak kahwin 4 ..haaa..so tk boleh !!

TOLONG PUANBEE MENANG BOLEH ??? KLIK SINI

Gambar perkahwinan zed zaidi dan Natalia

Gambar Majlis Perkahwinan Zed Zaidi

Salam bahagia 🙂 Nak komen klik tajuk yer …

Baru je tengok gambar perkahwinan zed zaidi itu pun ada sekeping je..eh tak de ke orang nak tayang gambar mereka nih teringin jugak nak tengok ! huhuhu , Bagus lah kenai di facebook dan kahwin ramai orang yang cintanya kecundang jika kenal dari laman sosial nih ..apa-apa pun tahniah di ucapkan dan di doakan zed zaidi kekal bahagia sehingga ke akhir hayat bersama isteri …

Pelakon Zed Zaidi, 31, atau nama sebenarnya Rozaidi Abdul Jamil telahpun menamatkan zaman bujangnya dengan Natalia Mustafa Kamal, 28, pada 29 April ini.

Gambar perkahwinan zed zaidi dan Natalia
Gambar perkahwinan zed zaidi dan Natalia

Majlis akad nikah akan diadakan di Restoran Felda Villa, di sini dengan tetamu terdiri keluarga terdekat kedua-dua belah pihak.

Kedua-dua pasangan kemudiannya akan diraikan dalam satu majlis resepsi pada 7 Mei di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur dengan tema moden tradisional.

Menurut Zed, dia tidak melakukan upacara pertunangan sebaliknya terus melangsungkan acara ijab kabul.

“Acara pernikahan nanti akan dibuat secara sederhana sahaja dengan dihadiri keluarga kami sahaja. Mereka minta agar dibuat secara tertutup manakala majlis resepsi baru kami menjemput rakan-rakan dan media,” ujarnya.

Bercerita tentang detik perkenalannya dengan wanita tersebut yang juga ahli perniagaan, Zed memberitahu mereka bermula sebagai rakan Facebook sehinggalah kemudian bertukar menjadi rakan perniagaan sebelum hadirnya bibit-bibit cinta.

kad jemputan kahwin zed zaidi  yang unik
kad jemputan kahwin zed zaidi yang unik

“Kami kenal di laman sosial Facebook sejak tahun 2008. Selepas itu saya tolong dia usahakan perniagaan dalam talian miliknya.

“Pada asalnya kami hanya rakan biasa sahaja sehinggalah selepas menunaikan umrah tahun lalu, saya mendapat petunjuk dialah calon yang paling sesuai untuk saya,” katanya.

Tambah Zed, Natalia merupakan seorang gadis yang memahami dan sentiasa setia dengannya.

“Dia sangat memahami kerjaya saya sebagai pelakon kerana dia pun dahulu pernah bekerja di TV3.

“Lagipun dia antara kawan yang sentiasa ada di sisi saya serta sanggup mendengar masalah saya,” ujarnya.

Ditanya tentang persiapan perkahwinan, Zed berkata, dia sedang dalam beberapa fasa terakhir untuk majlis tersebut.

“Semuanya keluarga sudah uruskan, saya sudah bercuti sejak 15 April lalu untuk urusan perkahwinan. Sekarang hanya tinggal beberapa perkara sahaja lagi yang belum selesai. Insya-Allah semua akan berjalan lancar,” ujarnya yang akan memberi tujuh dulang hantaran kepada pihak perempuan.

Zed turut merancang untuk membuka sebuah francais makanan bersama isterinya selepas bergelar suami isteri nanti.

Kad jemputan perkahwinan menyerupai facebook / unik dari zed zaidi
Kad jemputan perkahwinan menyerupai facebook / unik dari zed zaidi

Harap-harap zed zaidi baca nih haha…weekk tak semenggah yer puanbee!

Tolong Awek Aku Pontianak ! Trailer Dan Sinopsis

salam bahagia 🙂

erm …sekarang nih banyak bebenor cerita hantu nya ,sekarang dah keluar pula cerita berunsur seram bertajuk tolong awek aku pontianak yang akan di tayangkan pada 7 julai , bee suka tapi kena tengok curi-curi sebab anak-anak kecil tak sesuai untuk tengok cerita berunsur seram , nanti diorang jadi penakut sapa nak tanggung ? ibu jugak yang susahnya hehee…kalau dulu bee agak susah nak follow filem2 nih , tapi sekarang dah senang kan ada astro first boleh je langgan lambat sikit dari orang lain tapi tak per…

Sinopsis Filem Tolong Awek Aku Pontianak

Percintaan dua dunia berbeza… Sebuah filem komedi seram yang mengisahkan Bob, berperwatakan lurus bendul dan baik hati yang bekerja di sebuah syarikat periklanan, di bawah penyeliaan Faizal. Selepas berpisah dengan teman wanitanya (Ina), Bob dan kawannya, Pian berpindah ke sebuah apartment lain. Kehidupan baru Bob bermula selepas berpindah dan bertemu dengan dua beradik iaitu Maya dan Liyana. Pada mulanya Liyana tidak menyenangi kehadiran Bob dan Pian kerana takut identiti mereka terbongkar.

Namun selepas menguji Bob, mereka mengakui bahawa Bob tidaklah seperti yang mereka sangkakan. Sejak itu, mereka berempat menjadi kawan baik. Hubungan Bob dan Maya pula bertambah rapat selepas insiden beg Maya diragut. Selepas bertemu Maya di rumah Bob, Faizal melamar Maya untuk bekerja di syarikatnya. Faizal cuba memikat Maya, namun hampa. Kemudian Faizal berpakat dengan Kamal untuk menakutkan Maya. Tetapi berlaku sebaliknya, Faizal dan Kamal pula yang ketakutan setelah dikacau oleh pontianak. Faizal mula curiga dengan kehadiran Maya dan menyuruh Kamal mencari bomoh untuk menyiasat kehadiran pontianak dipejabatnya.

Faizal menyatakan keraguannya tentang Maya kepada Pian dan mereka berpakat untuk membongkar identiti Maya dan Liyana. Di parti yang diadakan oleh Faizal, mereka melakukan pelbagai cara untuk membuktikan Maya dan Liyana adalah pontianak. Benarkah Maya dan Liyana pontianak? Dan apa pula hubungan Nadia dengan dua beradik itu? Semuanya akan terjawab dalam filem `Tolong! Awek Aku Pontianak!’.

Senarai Pelakon

Zahiril Adzim, Sazzy Falak, Liyana Jasmay, Sufian Mohamed, Rashidi Ishak, Yus Waisar, Nurul Wahab, Syanie, Ameerul, Datuk Jalaludin Hassan, Harun Salim Bachik, Afdlin Shauki, Ruminah Sidek, Jehan Miskin, Bell Ngasri. kebanyakkan pelakon nih bee suka …lagi-lagi bell ngasri dan sazzy falak

Pengarah

James Lee

Tarikh Tayangan

7 Julai 2011