#MYTravelAdventure – Sehari di SAFARI PARK BUKIT GAMBANG

#MYTravelAdventure – Sehari di SAFARI PARK BUKIT GAMBANG

Hai semua. Cerita #MYTravelAdventure ini khas buat Traveloka , demi support contest mereka untuk blogger. Ampun terlewat agak sibuk. Gambar ni semua adalah hasil jalan-jalan dalam Malaysia pada tahun 2015. Tapi belum pernah di publish di blog. Saya pergi masa tu memang tak rancang. Jika korang semua jenis travel sesuka hati je boleh lah geng. Jam […]

Gosip Minyak Yu Yee Tak Halal ? Minyak Yu Yee Cap Limau Halal Dan Telah Di Sahkan Oleh Jakim

Gosip Minyak Yu Yee Tak Halal ? Minyak Yu Yee Cap Limau Halal Dan Telah Di Sahkan Oleh Jakim

Assalamualaikum dan hai semua. Pernah dengar tentang Minyak Yu Yee Cap Limau tak halal tak ? Setelah beberapa tahun saya menjadi pengguna setia Minyak Yu Yee Cap Limau iaitu zaman kelahiran anak sulung tahun 2004 kalau tak salah .. ke 2003  Omak aihh ..lupa pulak tahun kelahiran anak sulung .. Abaikan .. pendek kata dia sekarang dah berumur […]

NIKMAT TIDUR

NIKMAT TIDUR

Assalamualaikum , selamat pagi. Wahh seronok nya pagi ni rasa segar bugar. Badan rasa sihat. Dah berapa hari tak sihat sakit kepala nyut nyut. Tak tahu kenapa , tapi mungkin dek kerana stress makan dan tidur tak menentu. Bila sakit tu terlentang je tak boleh buat apa. Badan dah bagi signal suruh rehat tetap berdegil. […]

Bila anak dara sakit perut

Assalamualaikum dan hai , Baca tajuk tu , tak tahu la nak letak gambar apa. Ibu malas letak gambar anak dara takut laris sangat. Lawak je .. Nak cerita la saat mendebarkan bila anak dara mula sakit perut sampai 4 hari ni. Risau juga. Bawa lah dia jumpa doktor. Husna baru 10 tahun , badan […]

Confident Swimming Babies & Water Safety Workshop With BRYAN YAP

Confident Swimming Babies & Water Safety Workshop With BRYAN YAP

Assalamualaikum dan hai , Siapa suka bawa anak kecil berenang ? berenang atau kata lain main air memang sangat menyeronokkan bagi kanak-kanak. Aktiviti ini memang dapat membuatkan anak leka sehingga jika tidak di pantau kanak-kanak mampu berendam lebih 6 jam sehari. Tetapi .. ada banyak perkara yang boleh dan tidak boleh di lakukan. Aspek keselamatan […]