Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Husna & Laila di Milo Champions Clinic 2016

Assalamualaikum , Siapa yang ada pergi ke Milo Champions Clinic 2016 nih ? Tegur-tegur lah kita kalau terserempak ye. Saya daftarkan 2 orang anak iaitu husna dan laila. Kalau boleh nak daftarkan semua je , tapi si sulung dengan si bongsu umur tidak menepati syarat. So simpan sikit gambar di sini. Korang nak tengok live […]

Latihan Teater Hari Ke Dua

Latihan Teater Hari Ke Dua

Hari jumaat si kakak buat latihan teater lagi. Dia dah boleh buat sikit-sikit cuma malu dan untuk cover malu , si kakak suka senyum lagi. Alahai geram tengok dia .. belakon watak marah pun senyum , watak terkejut pun senyum , watak mati pun senyum .. tapi nak masuk kumpulan teater tu , tapi tak […]