alami

CARA RAWAT BENGKAK BEGUK @ BENGKAK CANTIK CARA TRADISIONAL

Tahu ke korang apa tu bengkak beguk @ bengkak cantik? Kalau dulu masa kecil kecil memang pernah juga terkena bengkak beguk @ bengkak cantik ni. Takde la dapat sakit bengkak ni terus bertukar jadi princess yang cantik. ┬áTak cantik pun sebenarnya sebab sebelah muka jadi besar sebelah akibat bengkak. Bengkak beguk @ bengkak cantik ni …

CARA RAWAT BENGKAK BEGUK @ BENGKAK CANTIK CARA TRADISIONALRead More »

TERBONGKAR CARA KURUS SECARA SEMULAJADI TANPA PRODUK

Manusia tak kira lelaki atau perempuan ramai yang mengimpikan tubuh badan yang lansing, cantik, tegap & bergaya. Jarang nak jumpa orang suka berbadan gempal & gelebeh cuma kadang kadang benda macam tu bukan pilihan. Ada orang berbadan gempal di sebabkan keturunan.. Memang boleh kurus cuma perlu komitmen, usaha, sabar & semangat yang kuat. Tapi gemuk …

TERBONGKAR CARA KURUS SECARA SEMULAJADI TANPA PRODUKRead More »