CARA RAWAT BENGKAK BEGUK @ BENGKAK CANTIK CARA TRADISIONAL

Tahu ke korang apa tu bengkak beguk @ bengkak cantik? Kalau dulu masa kecil kecil memang pernah juga terkena bengkak beguk @ bengkak cantik ni. Takde la dapat sakit bengkak ni terus bertukar jadi princess yang cantik.  Tak cantik pun sebenarnya sebab sebelah muka jadi besar sebelah akibat bengkak. Bengkak beguk @ bengkak cantik ni berlaku kat bahagian tepi bawah telinga. Kalau ikut perubatan moden benda ni berlaku adalah kerana virus yang menyebabkan bengkak dan rasa sakit pada kelenjar parotid. Ia berlaku di bahagian kelenjar bawah telinga. Bengkak beguk @ bengkak cantik ni memang boleh berjangkit & selalunya terkena pada kanak…

Continue reading

TERBONGKAR CARA KURUS SECARA SEMULAJADI TANPA PRODUK

Manusia tak kira lelaki atau perempuan ramai yang mengimpikan tubuh badan yang lansing, cantik, tegap & bergaya. Jarang nak jumpa orang suka berbadan gempal & gelebeh cuma kadang kadang benda macam tu bukan pilihan. Ada orang berbadan gempal di sebabkan keturunan.. Memang boleh kurus cuma perlu komitmen, usaha, sabar & semangat yang kuat. Tapi gemuk bukanlah malapetaka.. Cuma kalau boleh dapatkan berat badan yang ideal tu adalah lebih baik kerana ia melibatkan soal kesihatan. Banyak lambakkan produk perlansingan badan di pasaran cuma kena berhati hati. Sebab dalam banyak produk yang di jual ada yang mengandungi bahan terlarang. Takut nanti bagi…

Continue reading