Make 11.11 Fly – Traveloka ada buat promosi sempena sale 11.11 tahun ini.

Assalamualaikum dan hai sekali lagi. Puanbee tengah rajin nak menulis ni. Meh nak kabo kan promosi terkini sempena 11.11. Semua website online sibuk la buat promosi 11.11 ni. Puanbee pun sibuk la ambik tahu kot kot ada yang berkenan kan. Pssstt 11.11 besday anak lelaki saya. Meh bagi hadiah meh. Ada yang berhajat nak fly fly dengan keluarga sempena cuti sekolah atau korang yang dah memang kerja 24 jam fly tu mari lah tengok promosi terkini TRAVELOKA. Jangan lambat bertindak nanti melepas. Pada 10.11.17 11.11.17 12.11.17 Traveloka mengadakan promosi pergi ke mana sahaja. Minimum 2 pax termasuk penerbangan pergi balik. …

Continue reading

Syamim 3 tahun – 11.11.16

Assalamulaikum , syamim dah masuk 3 tahun pada 11.11.16. Cepat nya masa berlalu kan. Sekarang ni syamim masi lagi menyusu susu ibu. Tak mau air / susu lain. Bercakap agak pelat. Tetapi syamim menjadi anak paling romantik , paling sweet talking , paling pandai memuji orang. Pampers masih lagi pakai. Berapa hari dah cuba ceraikan pampers tu. Tapi budak dah cerdik , sendiri ambik pampers nak pakai . Selamat hari lahir anak ibu. Walaupun syamim selalu ngaku anak ayah je! Doa ibu .. tak ada lain .. hidup lah dengan sihat dan gembira. Agak-agak blog ini akan bertahan 7 tahun…

Continue reading