Nov
2011

Tabung Kakak Dan Una

Inilah tabung yang di hendak di pecahkan oleh kakak dan una untuk beli haipad , Dari elok bulat botol tu , hias cantik-cantik, lepas tu buat main sampai kemek-kemek , sebelum ni beli tabung tembikar , dah pecah banyak kali dah , sekali malas nak beli lagi , buat sendiri guna botol air minuman terpakai , tapi tetap kemek , cuma tak boleh pecah je , kalau pecah jugak memang ganas lah budak-budak ni , tak padan dengan perempuan !

Tabung buat sendiri

Tengok duit pula , agak-agak cukup ke nak beli haipad ? susu pampers pun belum tentu lepas , kelakar betul .. siap nak pecahkan tabung yang tak seberapa nih untuk beli haipad , adoilah …

Tabung buat sendiri

Ko ada ? sekali tengok macam botol nak mandram orang je !

P/S : Penat kempen , hari ni nak buat aktiviti lain pula.

Search

50 thoughts on “Tabung Kakak Dan Una

  1. Pingback: Duit Tabung - Pondok Kecil

    • itu lah nak beli haipad sbb game je .. bukan apa pun ..

      hihi kelakar mcm2 ragam ade.. memang wat sorang satu , tp ibu yg masukkan duit sebenarnya , sikit2 lama2 kd banyak kan

    • diorang pandai je pegang benda ayah dah ajar masukkan duit dlm tabung , so pantang jumpa duit mesti masukan dlm tabung , bahaya gak tu .. kang dia ambil semua duit masuk tabung naya ibu dia ..

    • wahah , memang anak bee lak pantang jumpa duit , bukan nak masukkan dalam tabung atas ni , tapi nak masukkan dlm tabung ayah dia , kemain , duit beratus2 nak makan sebulan tu nak masukkan dlm tabung , pantang jumpa lah gedik2 lari masuk bilik nak buh duit dlm tabung , sbb dah biasa ..

    • wahaha sebab ikat dengan benang oren tu .. kehkeh diorang suka menabung ikut perangai ayah ,

      baby lagi lah baru2 ni , ambil duit rm100 kakak tu nak masukkan dalam tabung ayah ..wah kemain ..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge