Sweetnya Fasha Dan Jejai Kahwin Di Bali 29 April Nanti

Semakin tiba tarikh perkahwinan Fasha Dan Jejai semakin buat saya berfikir , Sweet kot Fasha dan Jejai Kahwin di Bali 29 april nanti. Rata-rata hasil dari pembacaan saya ..Bali itu memberi gambaran suasana romantis tak terhingga , bila berkawhin di bali boleh membuat kenangan tersebut paling manis dan tak mungkin di lupakan. Saya suka dan teringat satu filem omputeh . Sweet sangat. Sampai tua ingat kot .. Tapi endingnya sedih .. tak mau cerita disini.

Ye lah .. tutup semua cerita yang sudah-sudah tentang Fasha dan Jejai ni , diorang buat diorang tanggung , kita siapa nak hukum diorang kan. Walau apa pun saya suka kan lakonan dari Fasha.

gambar kahwin fasha dan jejai

Cantik kan gambar mereka ni , rasa macam nak buat jek aksi macam ni dengan suami saya .. haha lepas tu atur anak-anak keliling .. boleh ?

Fasha-Sandha-Dan-Jejai-Berkahwin di bali

Baca berita dari METRO , Fasha dan Jejai akan melangsungkan perkahwinan mereka di Bali dan menjemput tetamu seramai 100 orang tetamu dan juga rakan media , Paling best penginapan di tanggung..

Waaa.. TAHNIAH FASHA DAN JEJAI

(Visited 8 times, 1 visits today)

13 Comments

  1. Pingback: Tengok Gambar Fasha Sandha Berinai Nampak Macam …

  2. jadi juga deme ni kawin ye…. gitulah fasha, walaupun sering dilanda kontroversi, tp tetap menang award…. bermakna lakonannya baguslah kan… nis suke tgk drama Chinta tu ๐Ÿ˜‰

    Bali? teringin nak pegi… alahai… kenduri kawin kami biasa2 sgt… bersanding pun illek :p

  3. wpun kutu tak minat fasha,ok jer dengan depa nie.semoga bahagia hendaknya..

    adakah cerita omputeh tu walk to remeber?haha cerita nie sedih..:)

  4. Harapnya hubungan dan perkahwinan mereka berkekalan
    hingga ke akhir hayat.. Dan berharap agar Fasha dan Nora
    sama2 hormat menghormati hak mereka…

  5. Tahniah kepada mereka berdua. harap berbahagialah hendaknya. puan bee teringin yea nak bergambar macam tu! heheheh. Lagi meriah jika ada anak-anak sekali semuanya gegirl plak tu! heheheh.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>