Smart Kucing

Kenapa ? ingatkan ada “smartphone ” je ke ? sekarang ni tak boleh tinggal rumah lama-lama sebab ada “smart kucing” ni kat rumah . Umur anak kucing ni dah masuk 18 hari , masih belum makan dan membuang lagi . Baru kencing sikit tapi tak hancing sangat la.

Rupanya ramai yang tak tahu anak kucing tak membuang hehe .. cuma monitor je bila anak kucing ni semua nak membuang , sangkar belum cari lagi .. haishh ..

tips bela anak kucing

Ada seekor kucing warna putih tu dah ada mummy angkat .. selalu tanya khabar sihat ke tidak … mummy azie wan jangan risau setakat ni sihat walafiat je dia .. dah semakin licah pun.

Nama di beri tapi tak melekat semua berubah2 ikut suka tuan , tuan , tuan , tuan , tuan kucing nak panggil .

5 tuan sebab semua berebut nak sorang sekor ..

Nota : Update live .. malas buka laptop nak gerak ke rumah kakak .. untuk maklumat penduduk kawasan ampang dan sewaktu dengan nya ” Tiada air di bekalkan buat masa sekarang ” huu ~

14 Comments

  1. titan 31 December 2012 Reply
  2. sicantikmatahari 31 December 2012 Reply
  3. danggebu 30 December 2012 Reply
  4. Denaihati 30 December 2012 Reply
  5. papa mifz 30 December 2012 Reply
  6. sohoque 29 December 2012 Reply
  7. ummiross 29 December 2012 Reply
  8. Ummi Hanie 29 December 2012 Reply
  9. yangbaik 29 December 2012 Reply
  10. mama adam 29 December 2012 Reply
  11. Kujie 29 December 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.