Si Jelita & Si Kacak Dalam Rancangan Masterchef Selebriti Malaysia

Si Jelita & Si Kacak Dalam Rancangan Masterchef Selebriti Malaysia

Rancangan Masterchef mendapat sambutan hangat bukan saja di negara luar malahan di Malaysia. Si Jelita dan Si Kacak yang pada asalnya bukan lah seorang chef kini akan berentap dalam rancangan Masterchef Selebriti Malaysia. Tidak sabar rasanya nak tengok semua peserta yang merupakan selebriti bertanding dalam rancangan Masterchef untuk pusingan kedua.

Astro kini telah membuat keputusan untuk menerbitkan program realiti MasterChef Selebriti Malaysia, yang akan disiarkan melalui rangkaian Astro Ria (saluran 104). Program ini disertai oleh 16 selebriti Malaysia dan memulakan penggambaran pada 27 Mac 2012.

Si Lelaki Kacak  Dalam Masterchef Selebriti Malaysia 

Masterchef Selebriti Malaysia

Boleh ke ? Tomok ni memasak yek ?

Masterchef Selebriti Malaysia

Tak berapa cam …. Karl Shafek ni ..

Masterchef Selebriti Malaysia

Angah mesti kelakar di dapur .ahaks..

Masterchef Selebriti Malaysia

Azwan Ali ..ehem ehem… (tak boleh komen tatot...)

Masterchef Selebriti Malaysia

Nanti Dato’ Fazley masak pulak ye , taste Dato’ mesti hebat

Masterchef Selebriti Malaysia

Dr.Faiz antara sebab nak sangat saya tengok rancangan ini.. boleh ke ?

Masterchef Selebriti Malaysia

Farouk Husssain banyak pengalaman makan-makan ni …

Masterchef Selebriti Malaysia

Jehan Miskin memasak ? oh tidak …alamat orang tk tengok dia masak , duk fokos ke dia je.. ahaks.. bukan saya naaa.. ada lah orang tu …

Si Jelita Dalam Masterchef Selebriti Malaysia

Si jelita nya pulak , ramai yang tak berapa kenal , bagus lah juga , sekurang-kurangnya idak lah tengok orang yang sama je kan , asyik-asyik Rita Rudaini hahaha …ok lawak saja ..

Masterchef Selebriti Malaysia

Masterchef Selebriti Malaysia

Louisa Chong , pandai juga memasak resepi peranakkan ..

Masterchef Selebriti Malaysia

Raja Azmi , boleh tahan lantang suaranya .. hot lah nanti …

Masterchef Selebriti Malaysia

Masterchef Selebriti Malaysia

Sarah Raisuddin , ermmmm .. agak-agak .. macam mana ya ?

Masterchef Selebriti Malaysia

Masterchef Selebriti Malaysia

Masterchef Selebriti Malaysia

Bagaimana dengan keadaan Serina Redzuawan yang memang terkenal dengan keluarga yang terdiri dalam kalangan chef ni beraksi nanti ?

Semua selebriti ini memang terkenal dengan pelbagai gossip , kemahiran , serta kepandaiannya tersendiri. Pasti panas dapur Masterchef itu nanti. Antara 16 Selebriti yang terpilih antaranya ialah Serina Redzuawan, Siti Sarah, Jehan Miskin, Tomok, Karl Shafek, Datuk Fazley Yaakob, Farouk Hussein, Major. Dr. Faiz, Angah Raja Lawak, Raja Azmi, Soo Wincci, Juliza Adzlizan, Thanuja, Salamiah Hassan dan Louisa Chong.

Sesi Rakaman MasterChef Selebriti Malaysia pertama akan diadakan di Dapur MasterChef yang terletak di Industrial Park, Shah Alam pada Selasa depan.

MasterChef Selebriti Malaysia diinspirasi daripada kejayaan MasterChef Malaysia yang telah berjaya menobatkan Dr Izani Farhana Md Monoto sebagai juara.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

14 Comments



  1. tomok best..!!!! wlaupun smlm nyaris tsingkir. tomok bes…tomok bes… heheh..

  2. sape karl shafek tu ek.. tak kenal la…

    seram aku tgk muka azwan ali tu. awat pesen rambut dia gitu??

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *