Si comel datang rumah

Spread the love

Suka tak tengok baby ? ermm baby comel datang rumah maklang (sebelah saya , kalau sebelah suami diorang panggil makjang) buat kali pertama .. bestnya pegang baby .. memang tak jemu mata memandang kan .. ish ish rasa nak tambah .. tapi rasa tak nak tambah juga hehe.. selamat malam semua ! gud nite …

nama si comel : mohamad ariff iskandar
umur : 2 bulan berapa hari ntah maklang tak ingat hehe

apa gelaran anak sedara korang ? kot sebelah sabah serawak lain panggilannya .. manalah tahu kan .. share2 lah ..
sekian ..

10 thoughts on “Si comel datang rumah”

  1. kalo sebelah suami , ank2 sedara kena panggil makyong .
    kalo sebelah teman , mak su ler …

  2. sy dan suami, dua-dua anak sulong… so mmg kena panggil kami mak long n pak long. kalau puan bee nak tahu mak abah saya juga anak sulong…panggilan ‘long’ tu bole dgr dimana-mana dikalangan kami hehe

  3. sebelah kutu panggil maklang jugak.sbb ankyg ke3..tp sebelah suami yg ketiga bkn maklang..apa ntah..mmg nama gelaran lain2 bg setiap negeri. sebelah suami maklong la sbb yg sulung.biasanya yg sulung maklong.tp org perak makwa kan..

    1. oh maklang jugak meme kembo ni hahaa… oo org perak ikut gak ada panggil makwe ada yag panggil makyong , dan maklong .. lain2 gak kot

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *