Shopping sikit jer, habis RM243.00

Haa tangok sikit jer, macam tak percaya harganya tu..

1-Baju sekolah 2 helai
2-kain sekolah 2 helai
3-tudung 2 helai
4-scaft untuk kakak 2 helai
5-stokin 2 set
6-kasut 1 pasang
7-alatan menulis,macam2.
8-singlet 2 helai
9-baju putih 2 pasang

ehehh sikit ke banyak kih2, adoilaa baru sorang nak sekolah nih.. 🙂 semua ibu nak belikan..beg tak beli sebab kakak dah dapat hadiah di tadikanya dulu.

Baby tumpang sekaki cuba pakai tudung kakak..

una pom sama, biasalah depa nih jadi penyibuk memang dah jadi hobi depa..

ini baru kakak..hahaa

tanda harga pun ada lagi..huhu tudung semua labuh semacam bee kena gunting dan jahit lain tu…

erk ? para ibu bapa di sana tu macam mana ? dah shopping ? wah meriah lah pasaraya semua duk tawarkan kelengkapan balik sekolah..huhu

12 Comments

  1. honeyvsbee 21 December 2010 Reply
  2. honeyvsbee 21 December 2010 Reply
  3. honeyvsbee 21 December 2010 Reply
  4. Cik Tqah 21 December 2010 Reply
  5. Ummi Hanie 21 December 2010 Reply
  6. kakyong 21 December 2010 Reply
  7. honeyvsbee 21 December 2010 Reply
  8. Sepatu Hijau 21 December 2010 Reply
  9. honeyvsbee 21 December 2010 Reply
  10. honeyvsbee 21 December 2010 Reply
  11. mommy 21 December 2010 Reply
  12. me suya 21 December 2010 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.