Semua cancel hari ni

Tangan nak menaip pun terketar-ketar. Tapi gagah juga nak taip .. temujanji hari ni semua cancel boleh ? sakitnya kena cabut gigi hari ni gigi geraham …. nasib dah makan semua … lepas ni hantar kakak dan balik umah rehat je lah ..

20120522-115713.jpg

20120522-115801.jpg

budak- budak mesti jadi follower setia πŸ™‚ mulut membengkak nak bercakap pun tak boleh .. tapi baby dengan una ni boleh bergaduh kat sini buat macam kat rumah je .. tak patut … tersiksa batin ku .. ahaks. nak tegur tak boleh .. layannnnzzzz ….

21 Comments

  1. azman 23 May 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 24 May 2012 Reply
  2. puan kutu 23 May 2012 Reply
  3. hafizul 23 May 2012 Reply
  4. juanita 23 May 2012 Reply
  5. yanmie 23 May 2012 Reply
  6. bardboo 23 May 2012 Reply
  7. Ummi Hanie 23 May 2012 Reply
  8. akubiomed 23 May 2012 Reply
  9. sweetkurma 23 May 2012 Reply
  10. Izzuddin Fauzi 22 May 2012 Reply
  11. ummiross 22 May 2012 Reply
  12. diana 22 May 2012 Reply
  13. anif 22 May 2012 Reply
  14. Denaihati 22 May 2012 Reply
  15. Denaihati 22 May 2012 Reply
    • Ummi Hanie 23 May 2012 Reply
  16. aween 22 May 2012 Reply
  17. mrs.yie 22 May 2012 Reply
  18. Ibu Mifzal Arsyad 22 May 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.