Semakan keputusan SPM 2016/2017 melalui SMS

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Assalamalaikum dan hai , Keputusan SPM 2016 akan keluar pada 16 Mac 2017 ini. Semua calon yang mendaftar SPM boleh mengambil keputusan SPM di sekolah masing – masing bermula 10 pagi.

Selain pergi ke sekolah , calon SPM juga boleh membuat semakan keputusan SPM melalui SMS ( mySMS 15888). Perkhimatan mySMS akan di buka pada 16 mac 2017 pada jam 10 pagi , dan akan di tamatka pada 22 mac 2017 , jam 6 petang

Cara untuk buat semakan keputusan SPM melalui sms adalah :

Taip kan

SPM <jarak > No kad pengenalan calon < jarak> masukkan angka giliran 

dan sms ke 15888

Selamat berjaya di ucapkan kepada 434,535 calon yang berdaftar bagi menduduki peperiksaan SPM 2016.

Anak sedara saya salah seorang calon. Nanti kami balik kampung. 🙂

Motivasi Keputusan SPM : belum berjaya ..

Author: puanbee

Penafian : Ini adalah blog peribadi . Selain di nyatakan sumber image dan video adalah hak milik penulis. Penulis tidak akan bertanggngjawap jika terdapat kerosakan / kesan sampingan jika menggunakan info di dalam blog ini. Anda perlu berjumpa dengan pakar bertauliah terlebih dahulu. Admin juga tidak akan bertanggungjawap jika kesan pemakaian / penggunaan anda tidak sama seperti perkongsian review/pengalaman admin sendiri. Admin juga tidak akan bertanggungjawa atas semua komentar yang di tinggalkan di blog ini. Pembaca / komentar harus bertanggungjawap ke atas perbuatan atau penerimaan di atas pembacaan di blog ini. Admin megucapkan ribuan terima kasih kerana singgah meluangkan masa membaca di sini. Semoga sihat dan ceria selalu :)

3 thoughts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *