Selesai Sudah Sekolah Tahun 1 Kakak

Hari ni dah pun bungkus semua buku teks kakak untuk di pulangkan kepada guru kelas masing-masing , ironinya kakak masih tak tahu buku-buku tu perlu di pulangkan , al-maklumlah ini adalah pengalaman pertama kakak sebagai budak tahun 1 kan , so syabas beteh dapat habiskan tahun 1 dengan result peperiksaan naik turunnya .. hehe tahun depan kita belajar betul-betul ek kakak .. Bagi chanel kartun tu terpaksa lah di potong sebab kakak banyak sangat menonton TV dari belajar.. tak mo tak mo gitu ye anak-anak.. Teringat semasa daftar kakak tahun 1 di awal tahun dulu .. Ada dua kisah sini dan sini ~

Hantar buku Teks

layan ~ Senyum sengih seorang diri tengok entri tu semula 🙂 Nasib semua buku kakak kemas berbalut tak de yang hilang kan , dulu-dulu ibu jenuh dah duk ulang pergi sekolah tolong bayar denda buku teks yang telah dihilangkan oleh adik-adik ibu ahaha.. ibu ada tak ? tak ingat lah pula.

48 Comments

  1. Pacifista 10 November 2011 Reply
  2. Ummi Hanie 5 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 7 November 2011 Reply
  3. lizz 4 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  4. nuriz 4 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  5. Wan Perlis 4 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  6. ohcikgu 3 November 2011 Reply
  7. nza 3 November 2011 Reply
  8. ummiross 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  9. kakyong 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  10. khairul 3 November 2011 Reply
  11. apaajanews 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  12. izan ishak 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  13. aween 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  14. akubiomed 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
      • akubiomed 5 November 2011 Reply
  15. Fakarepain 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  16. manmala 3 November 2011 Reply
  17. ummiarissa 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  18. FIEDA 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 4 November 2011 Reply
  19. Hazmin Hamudin 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 5 November 2011 Reply
  20. CMRatu 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 5 November 2011 Reply
  21. Strider 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 5 November 2011 Reply
  22. maya_mustwany 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 5 November 2011 Reply
  23. kakngah 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 5 November 2011 Reply
  24. Kak Long Mawar Merah 3 November 2011 Reply
    • puanbeeAuthor 5 November 2011 Reply
  25. Mus 2 November 2011 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.