Selamat pengantin baru

Ahad lepas pergi majlis kahwin seorang kawan baik semasa bekerja dulu .. dah 4 tahun berlalu tapi masih lagi berhubung , untung ada facebook. Kalau nak harapkan nombor telefon manjang nya hilang .. kan ???

SONY DSC

Dari husna dulu kecik-kecik sekarang dah besar … kakak pun dah besar .. masa diorang kecik kawan ni selalu jaga diorang waktu pagi , ayah diorang dah pergi kerja , kawan ni datang awal ke rumah dan gerak pergi tempat kerja sama-sama. Tak sempat nak uruskan anak woo kalau bekerja kalut … kenangan la semua tu …

Tahniah .. akhirnya bertemu jodoh dan selamat pengantin baru di ucapkan , semoga bahagia hingga ke akhirnya …. amin … moga cepat dapat zuriat memandangkan maknina suka sangat dengan budak-budak…

SONY DSC

Ni kawan kay (suami) lama juga la diorang berkawan …. hampir 10 tahun juga .. tahniah dan selamat pengantin baru …

SONY DSC

Puas hati dapat makan lauk kenduri .. lama teringin lauk kenduri .. teruk betul … sekali ada dua jemputan terus serbu … lagi pun kebetulan kay ada masa .. kalau tak mengidam … nak pergi sendiri ke rumah kawan-kawan ni jangan harapla …

Takut tak jumpa jalan pulang .. bukan ke saya ratu sesat πŸ˜›

goodies beg di majlis kahwin

Dan terima kasih wahai pengantin di atas pemberian Β goodies beg penuh kereta πŸ˜› kemain suka budak-budak ni makan gula-gula , 3 hari 3 malam tak habis.

Balik jam 11 malam , singgah GM Klang , singgah Tesco …kemain banyak singgah …

Seronok menempek cop mohor blog ….

6 Comments

  1. Ummi Hanie 3 July 2013 Reply
  2. Denaihati 3 July 2013 Reply
  3. Bidadari 2 July 2013 Reply
  4. akubiomed 2 July 2013 Reply
  5. Terbelog 2 July 2013 Reply
  6. Anuar 2 July 2013 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.