Selamat pengantin baru

Ahad lepas pergi majlis kahwin seorang kawan baik semasa bekerja dulu .. dah 4 tahun berlalu tapi masih lagi berhubung , untung ada facebook. Kalau nak harapkan nombor telefon manjang nya hilang .. kan ???

SONY DSC

Dari husna dulu kecik-kecik sekarang dah besar … kakak pun dah besar .. masa diorang kecik kawan ni selalu jaga diorang waktu pagi , ayah diorang dah pergi kerja , kawan ni datang awal ke rumah dan gerak pergi tempat kerja sama-sama. Tak sempat nak uruskan anak woo kalau bekerja kalut … kenangan la semua tu …

Tahniah .. akhirnya bertemu jodoh dan selamat pengantin baru di ucapkan , semoga bahagia hingga ke akhirnya …. amin … moga cepat dapat zuriat memandangkan maknina suka sangat dengan budak-budak…

SONY DSC

Ni kawan kay (suami) lama juga la diorang berkawan …. hampir 10 tahun juga .. tahniah dan selamat pengantin baru …

SONY DSC

Puas hati dapat makan lauk kenduri .. lama teringin lauk kenduri .. teruk betul … sekali ada dua jemputan terus serbu … lagi pun kebetulan kay ada masa .. kalau tak mengidam … nak pergi sendiri ke rumah kawan-kawan ni jangan harapla …

Takut tak jumpa jalan pulang .. bukan ke saya ratu sesat 😛

goodies beg di majlis kahwin

Dan terima kasih wahai pengantin di atas pemberian  goodies beg penuh kereta 😛 kemain suka budak-budak ni makan gula-gula , 3 hari 3 malam tak habis.

Balik jam 11 malam , singgah GM Klang , singgah Tesco …kemain banyak singgah …

Seronok menempek cop mohor blog ….

Comments

  1. kmbung perut mkn nasi minyak noo….

  2. banyaknya jemputan. Selamat pengantin baru buat sahabat pbee dan en kay, semoga jodoh keakhir hayat. puashati anak-anak ada stok jajan 1 bulan…

  3. Tahniah buat pengantin, semoga dapat anak cepat2 hehe. Tahniah juga pada anak-anak akak kerana dapat goodies banyak. Mungkin rekod goodies paling banyak pernah dapat haha

  4. Seronok dapat melihat sahabat karib menamatkan zaman bujang.

  5. tahniah pada pengantin
    semoga benda baik2 saja
    berlaku pasni
    amin 🙂

  6. Selamat pengantin baru diucapkan kepada rakan Puan bee.. 😉

Speak Your Mind

*