Selamat pengantin baru

Ahad lepas pergi majlis kahwin seorang kawan baik semasa bekerja dulu .. dah 4 tahun berlalu tapi masih lagi berhubung , untung ada facebook. Kalau nak harapkan nombor telefon manjang nya hilang .. kan ???

SONY DSC

Dari husna dulu kecik-kecik sekarang dah besar … kakak pun dah besar .. masa diorang kecik kawan ni selalu jaga diorang waktu pagi , ayah diorang dah pergi kerja , kawan ni datang awal ke rumah dan gerak pergi tempat kerja sama-sama. Tak sempat nak uruskan anak woo kalau bekerja kalut … kenangan la semua tu …

Tahniah .. akhirnya bertemu jodoh dan selamat pengantin baru di ucapkan , semoga bahagia hingga ke akhirnya …. amin … moga cepat dapat zuriat memandangkan maknina suka sangat dengan budak-budak…

SONY DSC

Ni kawan kay (suami) lama juga la diorang berkawan …. hampir 10 tahun juga .. tahniah dan selamat pengantin baru …

SONY DSC

Puas hati dapat makan lauk kenduri .. lama teringin lauk kenduri .. teruk betul … sekali ada dua jemputan terus serbu … lagi pun kebetulan kay ada masa .. kalau tak mengidam … nak pergi sendiri ke rumah kawan-kawan ni jangan harapla …

Takut tak jumpa jalan pulang .. bukan ke saya ratu sesat ๐Ÿ˜›

goodies beg di majlis kahwin

Dan terima kasih wahai pengantin di atas pemberian ย goodies beg penuh kereta ๐Ÿ˜› kemain suka budak-budak ni makan gula-gula , 3 hari 3 malam tak habis.

Balik jam 11 malam , singgah GM Klang , singgah Tesco …kemain banyak singgah …

Seronok menempek cop mohor blog ….

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

6 thoughts to “Selamat pengantin baru”

  1. banyaknya jemputan. Selamat pengantin baru buat sahabat pbee dan en kay, semoga jodoh keakhir hayat. puashati anak-anak ada stok jajan 1 bulan…

  2. Tahniah buat pengantin, semoga dapat anak cepat2 hehe. Tahniah juga pada anak-anak akak kerana dapat goodies banyak. Mungkin rekod goodies paling banyak pernah dapat haha

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *