Seharian Dan Foto

Guru saya ( Azmanishak ) dan sahabat handai ( yanmie ) minta saya upload beberapa keping gambar yang di ambil dengan menggunakan Sony a290 , haaa .. segan nak upload sebenarnya .. saya tak pandai lagi , main tembak seadanya .. tapi tak guna auto , saya guna manual untuk semua gambar di bawah .. kenapa guna manual ? sebab azmanishak ajar guna manual hahahaa .. hambik! Tapi ini percubaan ke dua , percubaan pertama lagi buruk ..

Jangan lah tanya saya apa2 , saya tak tau apa-apa istilah kamera ni .. hahaa .. lawak deh .. layan .. Walau apa pun memang sejuk hati tengok laila bee ni , ni semasa tunggu sepupu nya keluar dari sekolah , selepas hantar si kakak ke sekolah dan sebelum ambil husna dari sekolah , dan sebelum kami shopping juga ..

Hari yang memang sangat memenatkan , kesian laila…

sony a290

Mula – mula sampai , nampak sopan je kan , tunggu lah 5 minit lagi habis di kerjakan kawasan setempat tu.

Siap bawak biskut sebagai bekalan tau ! Semua bawak , baju , pampers , telekung , makanan untuk laila , air masak , susu .. haa padahal pusing2 situ je ..

“Fuhh …  Penatnya buat kerja , rehat lah dulu “

Sambung balik citer kami semalam , lepas shopping kasut laila dan husna , pastu teman makngah nya pulak shopping , lepas tu hantar makngah , ambik kakak balik dari sekolah ,  singgah param , lepas tu balik rumah .. makan buka puasa semua , mandi keluar balik untuk ke majlis penyampaian hadiah pentadarus kanak-kanak di surau berdekatan. Sehingga kira-kira jam 11.40 malam baru balik rumah dan berehat. Gilerrrr punya aktif hari ni.

Sempat juga buat 2-3 adsvert … dan call blogger , biasalah riuh-riuh blogger .. ahakss…

Nanti nak upload gambar banyak lagi , memang sangat-sangat perlukan tunjuk ajar , puas saya baca manual dan cuba buat tapi tak menjadi  , tak cukup lagi tengok video mat saleh yang cakap laju macam air tu ..perghh tak faham .. acaner ?

Ok babai .. dah pukul 1.44 am .. nak tidur … esok mungkin aktif  lagi.

32 Comments

  1. Hafizul 18 August 2012 Reply
  2. akubiomed 16 August 2012 Reply
    • akubiomed 16 August 2012 Reply
      • Jebeng Otai™ 17 August 2012 Reply
        • Hafizul 18 August 2012 Reply
    • sop 17 August 2012 Reply
  3. Lawrence Vision 16 August 2012 Reply
  4. sweetkurma 15 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 16 August 2012 Reply
    • Hafizul 18 August 2012 Reply
  5. titan 15 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 16 August 2012 Reply
  6. Ibu Mifzal Arsyad 15 August 2012 Reply
  7. Ummi Hanie 15 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 15 August 2012 Reply
  8. AzmanIshak 15 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 15 August 2012 Reply
  9. hafizal 15 August 2012 Reply
  10. nurmisnan 15 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 15 August 2012 Reply
  11. ummiross 15 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 15 August 2012 Reply
  12. mama adam 15 August 2012 Reply
  13. anif 15 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 15 August 2012 Reply
  14. Denaihati 15 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 15 August 2012 Reply
  15. rahman 15 August 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 15 August 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.