Sahabat alam maya kini menjadi realiti 32


Blogger admin kongsibersamanora.blogspot.com dan  ashadin.com dan saya (tak kan tak kenal .. ehem ). Saja nak berjumpa lagi sekali kerana di majlis #SBB2013 kelmarin tak sempat nak bertepuk tampar dengan blogger kongsibersamanora (nora ) tu . Beliau kan AJK Majlis. So kita rancang la jumpa lagi sekali. Cuma saya la rasa terkilan sikit tak de masak apa-apa yang boleh di jadikan kenangan .. ye la kalau time sekolah saya memang fokos hantar ambik jek tak sempat nak masak sangat-sangat. Masak ala kadar jek .. soooo sorrryyyyyy nora .. Ashadin.com tu takpe .. sebab bebliau duk dekat aje kan …

Jam 2 kami rancang jumpa di tesco , pergi makan di linda onn chicken rice ( restoran kesukaan anak-anak ) dan kemudian anak pun dah mula meragam minta susu .. dan ashadin ( kak sha ) nak belajar serba sedikit tentang wordpress , maka jom la kita balik ke rumah .. senang sikit nak melepak.. tetapi sesiapa sahaja datang kerumah saya kena bersenam la .. haha .. kesian.

blogger

Gambar blurr sikit .. husna yang snap gambar ni .. ada pun sekeping je .. layan laaaaa … anak blogger kan boleh di harap untuk pegang gadget semua ni ..  Tundung pink admin ashadin.com  dan tudung hijau admin kongsibersamanora.blogspot.com . Lepak makan minum disini sambil perkena karipap ikea kak sha tu .. layan ..

sempena tahun baru cina

Gomg xi fa chai … ye lah kalau dah berjalan dengan anak-anak tak singgah kedai mainan + gula-gulu tak sah ye .. singgah la beli air sabun .. siap belikan untuk kakak .. padahal kakak tu dah besar …

jenama pilihan wanita

Lepas tu .. orang brunei ni pulak cari satu sabun tu .. tak de di brunei katanya .. kalau ada pun jauh .. alang-alang dia beli la disini .. tragis betul la … Uniknya nora ni .. suka bau-bauan dan sabun .. habis semua sabun dia bau … saya jenis hantam saja la .. kalau sabun saya lebih suka sabun yang banyak buih .. tak kisah bau cam ne .. tapi dek kerana nora ni .. lepas ni nak try la sabun kesuaan beliau tu .. macam best jek! Apa yang best ? kata nora KLIK SINI 

# Pompuan suka bercakap, hilang stress ahaks ..

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

About puanbee

Engage me on food review, product review, advetorial post and etc, do not hesitate to contact me at puanbeedotcom@gmail.com , thank you :)


Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

32 thoughts on “Sahabat alam maya kini menjadi realiti