Sah! Awal Ashaari Dan Scha Al-Yahya Akan Kahwin Pada 4 Mei

Dah tahu lama , tak sempat nak update je. Tahniah di ucapkan kepada Awal Ashaari dan Scha Al – Yahya kerana akan berkahwin pada 4 Mei 2012 ini bertempat di Putrajaya. Majlis pernikahan mereka akan dilangsung pada 4 Mei di Hotel Pullman, Putrajaya. Majlis Resepsi mereka pula akan berlangsung pada 6 Mei di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya.

pengumuman tarikh kahwin awal dan scha

Tahniah di ucapkan sekali lagi , semoga perkahwinan mereka nanti berjalan lancar , doakan baik-baik aje …

Baca pulak Mystaronline , yang Awal tak benarkan Scha peluk lelaki lain selepas kahwin.. mueheheheh..

“Apabila bergelar isteri, semestinya dia (Scha) perlu menjaga nama baik suami dan keluarga kedua-dua belah pihak.

“Jadi, terdapat beberapa syarat yang perlu diikuti iaitu biarlah tawaran watak yang diterima sesuai dengan status isteri yang dibawanya.

“Kalau boleh saya tak mahu dia berpelukan dengan lelaki lain, nampak kurang manis,” katanya selepas sidang media pengumuman tarikh perkahwinan mereka di Ampwalk, Jalan Ampang di sini, Selasa.

 

Kata puanbee tak menyengat pun … eloklah tu… banyak lagi sebenarnya yang “tak boleh”. Senyum ­čÖé Sambil layan lagu Untuk Dia┬ádari Najwa FT Sleeq

Comments

  1. tahniah buat mereka, bagus la tu buat syarat macam tuh, suami mana yang suka isteri dia dipegang2 kat orang. dayus je nampaknya.

  2. Apa bila sudah mempunyai suami perlu menjaga keharmonian rumahtangga tidak boleh sebebas ketika bujang dahulu.

  3. wah..tahniah.. ­čÖé

  4. semoga bahagia la scha…Tahniah

  5. bukan setakat peluk…pandang lebih2 pun tak boleh..hehe..

  6. maya mustwany :

    allhamdullilah bguzla.
    kurusnya.suka2.cntik.

  7. Semoga Bahagia keakhir hayat!. Doakan yang baik2 jer. mesti comel anak2 mereka nanti kan .

  8. Semoga Bahagia keakhir hayat!. Doakan ynag baik2 jer. mesti comel anak2 mereka nanti kan .

Speak Your Mind

*