Saat Magnum Classic

Tengah rasa bersalah sangat , lepas tu pergi cari benda yang sejuk-sejuk dan sedap untuk di makan , lupakan seketika perasaan bersalah. Tapi tak boleh nak layan perasaan dengan magnum classic ni la, ada pula tukang iklan ..

“nak ikit .. nak ikit.. “

“kongsi la bu..”

aiskrim magnum

Dia punya dah habis , mintak ibu punya aiskrim pula , cam mana nak layan perasaan ni ?
Entah lah saya ingat apa , tadi lepas bawak kakak pergi klinik doktor cakap , paru-paru ok tak de masaalah , ye lah tu ..aliya ada tekanan emosi le tu .. mungkin dia perlukan perhatian , memandangkan sejak ada adik , kurang peluk-peluk kakak ni.

aiskrim magnum classic

Lepas tu macam mana boleh lupa budak-budak yang saya perlu hantar ke sekolah agama tu ? saya boleh pergi shopping tak ingat dunia.. kesian diorang ber empat , tak pasal-pasal tak pergi sekolah agama , lagi-lagi sekolah agama diorang ada buat jamuan.

Oh rasa bersalah .. serius saya lupa .. langsung tak ingat ..

22 Comments

  1. Rocco 23 September 2014 Reply
  2. Ummi Hanie 2 April 2012 Reply
  3. dzuandiey 31 March 2012 Reply
  4. dzuandiey 31 March 2012 Reply
  5. titan 31 March 2012 Reply
    • dzuandiey 31 March 2012 Reply
  6. akubiomed 31 March 2012 Reply
    • dzuandiey 31 March 2012 Reply
  7. Nurul 31 March 2012 Reply
  8. Jebeng Otaiβ„’ 31 March 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 31 March 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 31 March 2012 Reply
    • dzuandiey 31 March 2012 Reply
  9. Denaihati 30 March 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 31 March 2012 Reply
    • dzuandiey 31 March 2012 Reply
  10. Juan 30 March 2012 Reply
  11. azura 30 March 2012 Reply
  12. bardboo 30 March 2012 Reply
  13. yanmie 30 March 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 30 March 2012 Reply
      • yanmie 30 March 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.