Saat Magnum Classic

Saat Magnum Classic

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Tengah rasa bersalah sangat , lepas tu pergi cari benda yang sejuk-sejuk dan sedap untuk di makan , lupakan seketika perasaan bersalah. Tapi tak boleh nak layan perasaan dengan magnum classic ni la, ada pula tukang iklan ..

“nak ikit .. nak ikit.. “

“kongsi la bu..”

aiskrim magnum

Dia punya dah habis , mintak ibu punya aiskrim pula , cam mana nak layan perasaan ni ?
Entah lah saya ingat apa , tadi lepas bawak kakak pergi klinik doktor cakap , paru-paru ok tak de masaalah , ye lah tu ..aliya ada tekanan emosi le tu .. mungkin dia perlukan perhatian , memandangkan sejak ada adik , kurang peluk-peluk kakak ni.

aiskrim magnum classic

Lepas tu macam mana boleh lupa budak-budak yang saya perlu hantar ke sekolah agama tu ? saya boleh pergi shopping tak ingat dunia.. kesian diorang ber empat , tak pasal-pasal tak pergi sekolah agama , lagi-lagi sekolah agama diorang ada buat jamuan.

Oh rasa bersalah .. serius saya lupa .. langsung tak ingat ..

Comments

  1. My family always say that I am killing my time here at net, however I know I
    am getting knowledge all the time by reading such good posts.

  2. manusia kan pelupa bee… sesekala jadi le gitu… ade le hikmahnye yg tersembunyi kita xtau

  3. dzuandiey :

    takper PB..lepas ni blajar kat umah…mgkin ada hikmah disebaliknya..siapa tahu kan?..niat kita baik…itu dah dikira cukup… πŸ™‚

  4. dzuandiey :

    oishhh..meleleh air liur cikguu nengok nyerrr!!…huhu

  5. masalah kronik ni kalau sampai terlupa…

  6. Sahaja letak gambar ais krim Magnum Classis besar-besar mana hendak cari bukan semua kedai di tempat saya ada jual ais krim ini.

    Sebenarnya bukan mudah hendak kita memahami emosi anak tidak panduan atau buku yang mampu menerangkan dengan khusus.

  7. Sedapppnyerrrr…

  8. Jebeng Otaiβ„’ :

    uih empat-empat ponteng ker ??..hehe

  9. alhamdulillah kakak xde masalah besar kot.
    bab lupa hantar kesekolah agama tu, nak buat camne dah lupa, kalau terlupa sembahyang kena kodo, lupa camni kodo benda lain…xboleh nak ulang dah…

  10. perasaan bersalah tu membuat kita rasa bersalah

  11. pujukla Puan Bee…

  12. kena peluk kakak selalu lepasni..pujuk2 dia..

  13. Salam,

    Alahaiiii siannyeee kat depa bee, mesti rasa bersalah tu duk teringat2 je kan hihihi, takpe nanti sejukkan hati, qada balik tuk diorang, sembang2 kata minta maaf terlupa, peluk2 sikit, budak2 ni suka dipeluk. Insyaallah mudahan lega sikit rasa bersalah tu πŸ˜€

    • tu lah kak , saya tk tahu nak ckp pe , td dah mintak maaf , yg besar sikit tu dah merajuk , sok2 belanja aiskrim lah kot..alahai

      • Akak memang sedih kalau jadi gini tau, tengok anak je rasa nak nangis, sebab salah kita kan, alahaiiii lagi2 tengok muka diorang time tido tu, nangis sensorang jadinyeee heheee.

        Insyaallah nanti besok2 oklah tu, budak2 ni kita kena rajin nyembang dengan diorang, kalau tak nanti disimpannya dalam hati, ha tapi macam aiman ni tak larat nak layan, banyak mulut hahahaha, akak tanya 1 dijawabnya 20 wakakkaa πŸ˜€

Speak Your Mind

*