Rutin Harian Untuk Muka Bersih Dan Ceria

Memang dah jatuh cinta sangat dengan produk Mary Kay ni , kini dah pun dapatkan pencuci muka ke dua dari Mary Kay , memang sangat puas hati , cuma nak rekemen kan korang .. kalau dah biasa guna pencuci muka berbuih tu pilih pencuci muka NO3 , jika pilih NO2 , akan jadi seperti saya , asyik rasa janggal dan serba tak kena , sebab nya pencuci muka Mary Kay No2 jenis tak ada sabun , seolah-olah sapu susu je ke muka , tak puas rasanya bila tak ada sabun dan buih2 ketika cuci muka .. hahaha. (orang perempuan je tau ni !)

pencuci muka mary kay

Tapi pencuci muka Mary Kay No3 , adalah sangat puas hati , banyak buih , picit sikit je atas tapak tangan , sebenarnya dua2 pun okey , cuma kebiasaan tu saja yang lain.
Balik kampung semasa raya cina kelmarin , adik bongsu dah tegur .. ?akak pakai produk apa ? kulit muka nampak sekata je..?

Awwww.. inilah hasil yang ku tunggu-tunggu , bukan nak kulit putih melepak, tapi nak kan kulit muka nampak sekata dan berseri walaupun tanpa make ?up . Itu yang saya nak .. harap dalam masa 6 bulan ke sampai lah target muka lincin dan body selim kan ..hukhuk~
Nota kaki : bila taip hukhuk tu maksudnya tak pasti lagi

80 Comments

  1. miya 13/10/2012 Reply
  2. Mama Hanim 13/02/2012 Reply
  3. acidburn 03/02/2012 Reply
  4. chii 02/02/2012 Reply
  5. ciksembang 02/02/2012 Reply
    • juanita 02/02/2012 Reply
  6. juanita 31/01/2012 Reply
    • puanbee 31/01/2012 Reply
  7. Lela-Lelord 31/01/2012 Reply
    • puanbee 31/01/2012 Reply
  8. Kujie 30/01/2012 Reply
    • puanbee 30/01/2012 Reply
    • ju 31/01/2012 Reply
  9. puan kutu 28/01/2012 Reply
    • puanbee 30/01/2012 Reply
    • ju 31/01/2012 Reply
  10. eiela 27/01/2012 Reply
    • puanbee 30/01/2012 Reply
    • ju 31/01/2012 Reply
  11. Kimmy 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
    • ju 31/01/2012 Reply
  12. maya mustwany 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
      • ju 31/01/2012 Reply
  13. mama pipie 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  14. mama pipie 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  15. muazfaris 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
      • Denaihati 29/01/2012 Reply
    • ju 31/01/2012 Reply
  16. Yumida 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  17. mrs.yie 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
      • ju 31/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
        • puanbee 27/01/2012 Reply
    • ju 31/01/2012 Reply
  18. TopiJerami90 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  19. shraqs 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  20. apaajanews 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  21. hafizal 27/01/2012 Reply
  22. Ummi Hanie 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  23. bardboo 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  24. iqbalhakimi 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
    • ju 31/01/2012 Reply
  25. akubiomed 27/01/2012 Reply
    • apaajanews 27/01/2012 Reply
      • puanbee 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  26. kakyong 26/01/2012 Reply
    • apaajanews 27/01/2012 Reply
      • puanbee 27/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  27. Jendela Hati 26/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  28. ohcikgu 26/01/2012 Reply
  29. kimmie 26/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply
  30. CMRatu 26/01/2012 Reply
  31. adele 26/01/2012 Reply
    • puanbee 27/01/2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *