Rumah Mawi Di Pecah Masuk — Doakan baik-baik saja.

Spread the love

Penyanyi Asmawi Ani atau lebih dikenali sebagai Mawi terpaksa melalui detik-detik cemas apabila Rumah Mawi yang terletak di Bangi Golf Resort dipecah masuk, awal pagi tadi. Mawi &Isterinya Ekin , Nenek dan pembantu rumah mawi turut di ikat oleh perompak terbabit.Mawi di percayai kerugian hampir RM10,000 ringgit , walaubagaimana pun semua keluarga dan Mawi selamat. Ketua Polis Daerah Kajang, Asisten Komisioner, Abdul Rashid Abdul Wahab berkata, kejadian berlaku kira-kira jam 4-30 pagi.

Empat perompak dipercayai warga asing yang bertopeng dan bersenjatakan parang, memecah masuk ke rumah Mawi dengan mengumpil tingkap di tepi rumahnya.Rumah Mawi tidak dilengkapi alat penggera tetapi kawasan perumahan kediaman itu katanya mengunakan khidmat pengawal keselamatan…- TV3

gambar rumah mawi di rompak

Baru je tertengok iklan untuk berita utama TV3 yang mengumumkan rumah mawi dirompak , adusss .. Risau kan ? Bagi saya kerugian itu tidak lah penting sangat , yang penting keselamatan. Nasib lah Mawi dan keluarga selamat. Allhamdulillah. Rasanya dulu ada juga rumah keluarga Mawi dirompak , Aiii .. sasarannya Mawi jek ..peminat ke ?

Kita doakan baik-baik saja , moga Ekin tak fobia sangat ,Udahlah baru je melahirkan baby Cahaya Malaika kan .

8 thoughts on “Rumah Mawi Di Pecah Masuk — Doakan baik-baik saja.”

  1. nis dah lalui pengalaman ni bee.. mmg fobia..tp lepas tu mmg sedar yg kehilangan harta tu taklah ralat sgt, yg pnting keselamatan diri kita dan family…

    pehh…dok golf resort tu mawi…

  2. Alhamdulillah tak diapa-apakan, harta boleh dicari tapi keselamatan orang2 tersayang itu yang paling penting..

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *