Riang Ria Raya

Walaupun agak kelam kabut … tapi manis sekali pengalaman macam ni dengan anak-anak .. sibuk sekarang ni … kita update pun ringkas-ringkas sahaja la ……..

mengecat rumah

Ini adalah projek untuk meggunakan   Dulux Inspire Membawakan Warna Cat Terkini & Trendy Untuk Anda Sempena Hari Raya 2013 . Nanti kita sambung dalam entri lain … pegalaman cat rumah .. seronok … walaupun macam nak patah pinggang mak buyung.

2013-07-27 22.49.05

Usik mengusik …. layaannnn.. ni aliya yang besar , yang kecik tu anak sedara , dah sebulan duduk dengan saya . Jadi ada 4 orang kanak-kanak riang dalam rumah ni.

2013-07-27 22.50.01

Saja conteng muka sendiri , memandangkan mak tak layan dia … huhu

SONY DSC

Pegang erat tangan ku ~ semoga begini selalu.

Lepas tu … semua muka monyok .. kena lap lantai .. ibu bagi kain buruk sorang sehelai k .. hahahah

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

21 thoughts to “Riang Ria Raya”

  1. Haha.. Siap main conteng2 muka guna cat. Tau la cat Dulux tu senang nak cuci. Tapi kalau dah berconteng macam tu susah juga nak gonyoh bagi hilang kesan cat..

    1. badan senang nak hilang anarm , baju tu jenuh kena toyoh sebab dah kering kan …

      lantai 3 kali cuci baru hilang , lap masa masih basah ok , masa dah kering memang sakit la ….

  2. tudiaaaa..jenuh nak nak menyental muka masing2 ni… hihihi… zie pun baru 2 3 hari lepas setel cat kat hall rumah…

    sorang2 buat kerja… cik abg keje mmg x leh harapkan dia… amik masa 2 3 hari nak siap…sbb mengecat time budak2 tu tido,kalau tak ada je gangguan.. lepas cat tu habis sengal2 badan… 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *