Riang Ria Raya

Walaupun agak kelam kabut … tapi manis sekali pengalaman macam ni dengan anak-anak .. sibuk sekarang ni … kita update pun ringkas-ringkas sahaja la ……..

mengecat rumah

Ini adalah projek untuk meggunakan   Dulux Inspire Membawakan Warna Cat Terkini & Trendy Untuk Anda Sempena Hari Raya 2013 . Nanti kita sambung dalam entri lain … pegalaman cat rumah .. seronok … walaupun macam nak patah pinggang mak buyung.

2013-07-27 22.49.05

Usik mengusik …. layaannnn.. ni aliya yang besar , yang kecik tu anak sedara , dah sebulan duduk dengan saya . Jadi ada 4 orang kanak-kanak riang dalam rumah ni.

2013-07-27 22.50.01

Saja conteng muka sendiri , memandangkan mak tak layan dia … huhu

SONY DSC

Pegang erat tangan ku ~ semoga begini selalu.

Lepas tu … semua muka monyok .. kena lap lantai .. ibu bagi kain buruk sorang sehelai k .. hahahah

About puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.
This entry was posted in By Puanbee and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

21 Responses to Riang Ria Raya

  1. Rina says:

    Akitivitas yang kadang bisa membuat kita letih bisa jdi menyenangkan saat dilakukan bersama anak2, semua jadi riang ceria 🙂

  2. encik bakul says:

    puaslah nak menghilangkan cat tu..hoho

  3. sukma says:

    wah….kaler purple lagi….beraya sakan raya kali ini………hehe

  4. Hafizul says:

    Ni dah kira terlebih riang ria dah ni..hahaha..meriahnya keluarga PB..mujur tak mandi ngn cat jer..hehe

  5. Ummi Hanie says:

    kalo nis mesti tensi… haha~

    slalu keje cat2 ni cik abe yg buat.. dia laju

  6. TR says:

    Whoa siap cat baru nak raya

  7. Anarm says:

    Haha.. Siap main conteng2 muka guna cat. Tau la cat Dulux tu senang nak cuci. Tapi kalau dah berconteng macam tu susah juga nak gonyoh bagi hilang kesan cat..

    • puanbee says:

      badan senang nak hilang anarm , baju tu jenuh kena toyoh sebab dah kering kan …

      lantai 3 kali cuci baru hilang , lap masa masih basah ok , masa dah kering memang sakit la ….

  8. fazrol says:

    Bila anak2 yang cat rumah…
    Nampak sgt rajinnya.. he he..

  9. Azie says:

    Meriahnya Kak, happy tengok family ni. Tu Laila cakap baju 6 pasang tak cukup ibu, raya ni nak 10 pasang baru meriah hihii..

  10. adarain says:

    wah! best 1 keluarga mengecat rumah..yang leceh tu nak ilangkan cat kat tangan..

  11. Fakarepain says:

    haha..kan dah letih nak cuci satu badan..

  12. Juan says:

    rumah mak ayah saya pun sedang dicat

  13. zie fauzi says:

    comel budak2 ni main cat…. sesekali best jgk..

  14. zie fauzi says:

    tudiaaaa..jenuh nak nak menyental muka masing2 ni… hihihi… zie pun baru 2 3 hari lepas setel cat kat hall rumah…

    sorang2 buat kerja… cik abg keje mmg x leh harapkan dia… amik masa 2 3 hari nak siap…sbb mengecat time budak2 tu tido,kalau tak ada je gangguan.. lepas cat tu habis sengal2 badan… 🙂

  15. Denaihati says:

    he he, puas la nak cuci tangan, muka dan segalanya.

  16. akubiomed says:

    Wah sudah siap cat dalam rumah. 🙂