Realisasikan impian

Impian nak pindah rumah dah pun tercapai allhamdulillah . Tetapi . YA! ianya datang serentak dengan dugaan lain. Ini jalan yang Allah beri untuk diriku yang hina ini. Dugaan yang datang tersirat seribu satu pengajaran. Masa ini kita kenal erti “hitam putih kehidupan” , kita menyelami erti ” rambut sama hitam hati lain lain ” , kita belajar mengenali ” mana duri , mana madu ” .

Diharapkan selepas ini ada sinar baru . Harap-harap usaha tidak separuh jalan. Harap-harap tercapailah apa yang di hajati. Insyallah.
mesin jahit - Realisasikan impian

Status :  Masih menjual emas di facebook , nak jadi tukang jahit berjaya  , impian 2017 nak beli mesin jahit tepi  dah terlebih awal pula. Tak jadi mak supir anak orang dah. Masih lagi seorang blogger gara-gara masuk internet maxis fiber 10mbps .. Ingatkan nak bersara jadi blogger dah.

Insyallah pelahan-lahan update blog.

Please follow and like us:
follow subscribe - Realisasikan impian0

7 Comments

  • Asyraf Asri

    05/01/2017 at 12:03 AM Reply

    InsyaAllah moga Puan Bee berjaya dapat apa yang puan nak pada tahun 2017 ni.

    Sebenarnya ramai rakyat Malaysia ketika ni macam-macam angan nak capai termasuk saya sendiri.

    Moga kita semua istiqamah berusaha. Amin!

  • Malaysia Sentral

    31/12/2016 at 2:27 PM Reply

    Jangan dulu bersara, teruskan biarpun update slow hehe. Btw, selamat menyambut tahun baru 2017 yg akan berkunjung tiba x lama lagi 🙂

    • puanbee

      01/01/2017 at 2:31 AM Reply

      rasa nak bersara lah ..semakin lama semakin tak ada apa nak tulis ..

  • akubiomed

    29/12/2016 at 9:10 PM Reply

    Gigih menambah ekonomi keluarga.

  • Ummi Hanie a.k.a. Nis Azmier

    29/12/2016 at 4:36 PM Reply

    tahniah bee… yukenduit (u can do it)

    dpt rumah teres ke bee. rumah sendiri ke

    wahhh lawan tokey dah ni. kami baru upgrade 8Mbps. hihi

    • puanbee

      01/01/2017 at 2:30 AM Reply

      Rumah apartment jga la masih sewa lah nis … kisahnya tak sempat beli pun hahaha

Post a Comment