Potong rambut si keringting

Sebelah terkena. ‘ cewingum ‘ , sebelah lagi tersangkut di getah rambut dan bersimpul , jadi tak sama panjang dah … akhirnya terpaksa potong , sepanjang umur laila ini lah kali pertama berambut pendek. Sebelum ni rambut dah panjang separas pinggang.Selepas potong rambut , mulut kemain keletah lagi .. kadang-kadang nak tergelak bila dengar dia menyembang … tapi tak boleh gelak depan dia , merajuk .. šŸ˜€

Susah nak jaga rambut kerinting ....
rambut kerinting di potong

Comments

  1. maintain comel tuuuuuu .. lawa + cute tu bee

  2. ciannye rambut kena chewing gum…

    takpelah.. potong pun still comei.. dan yg pnting, senang ibunya nak jaga šŸ˜‰

  3. kerinting ke tuh?? Bukan ikal ke tuh..??

  4. bila rambut pendek mmg mudah nak uruskan.. mcm anak aku sya2 tu.. dulu rambut panjang juga tapi curve.. yg rimasnya tgk dia sb dia xmo ikat rambut.. suke sgt lepas je

  5. kiut apa rambut kerinting…macam penyanyi ezllyin

  6. kalau dah comel panjang ka pendek tetap nampak comel..:)

  7. rambut sya pun keriting jugak..hehe

  8. Berambut panjang atau pendek tetap comey.

  9. comelnyaa!! jgn potong..haha

  10. rambut keriting mmg payah jaga..mcm rambut alya dah mcm rupa mee maggi..tp ramai yg berkenan… time nk sikat jenuh kejar satu rumah alasan alya sakit bila ibu sikat..

  11. masih kiut lagi tapi macam tak puas hati je…heeee

  12. Kaki Kencing :

    tomeynye dye..
    nk book siap2 jd bkl bini bole x mak???
    hihi

  13. tomel jer si lalai ni walaupun pendek rambutnya
    aunty nora lagi suka.. nampak clean + cute

Trackbacks

  1. […] sekolah. Rambut Aliya pula potong sehari selepas rambut husna di potong , kedai lain-lain. Dulu potong rambut laila sendiri je saya buat. Haha sebabnya rambut laila tak lebat sangat dan kerinting , so kalau ada tak […]

Speak Your Mind

*