makan bersama keluarga

Peserta 3 : Contest Detik Bersama Sunlight

Salam dari kejauhan , ini adalah peserta ke – 3 untuk contest detik bersama sunlight. Tak susah kan contest ni , cuma upload gambar dan terpulang nak bercerita atau pun tidak. Untuk contest ini peserta telah memilih gambar di bawah untuk di nilai oleh pihak sunlight. Terima kasih dan semoga berjaya di ucapkan kepada kujie2.com dan semua peserta yang lain.

Jika berminat untuk menyertai contest ini sila tengok di [ LINK ]  ini

makan bersama keluarga

Setelah Angah kembali ke kolej ( Kedah ) dan suami ke tempat kerja ( Terengganu ) rutin harian yang kami lalui bersama tentu saja menjadi satu detik istimewa yang akan dikenang.

Saya mempunyai dapur yang agak luas jadi banyak aktiviti kami bersama dilakukan di sini. Malah komputer tempat saya menulis entri ini juga berada di ruang dapur.

Saya lebih menggemari Sunlight ekstrak limau berwarna hijau dari kuning lemon.

Untuk contest ini, hanya satu saja gambar yang akan dipertandingkan. Saya ni memang suka selitkan banyak gambar dalam entri, dah sekarang pening lalat nak pilih gambar manakah yang sesuai untuk mengambarkan pengalaman manis kami anak beranak bersama Sunlight.

Saya pilih gambar ke dua – tetapi berserabai dengan kain baju di luar ampaian. Gambar nombor 3 rasanya lebih mengambarkan detik bermakna sebuah keluarga ( yang bertaburan di utara, selatan, timur dan barat ) berkumpul bersama.
Sayur lemak pucuk ubi tu … petik kat tepi dapur je ..tanam sendiri.

Baca sepenuhnya di  –> http://www.kujie2.com/contest-2/detik-bersama-sunlight-keluarga-kujie.html

p/s : Semua peserta saya akan update disini dan di letakkan di bawah label Detik bersama sunlight.

puanbee

Untuk review produk wanita , barangan berkaitan anak-anak , makanan , homestay dan lain-lain boleh hubungi puanbee di whatsapp : 011-32095406.

13 thoughts to “Peserta 3 : Contest Detik Bersama Sunlight”

  1. Sunlight mmg molek je bersidai di sinki umah mak tu hah..tp xde idea la plak nk menjoinkan diri dlm kontest nih..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *