Peserta 3 : Contest Detik Bersama Sunlight

Salam dari kejauhan , ini adalah peserta ke – 3 untuk contest detik bersama sunlight. Tak susah kan contest ni , cuma upload gambar dan terpulang nak bercerita atau pun tidak. Untuk contest ini peserta telah memilih gambar di bawah untuk di nilai oleh pihak sunlight. Terima kasih dan semoga berjaya di ucapkan kepada kujie2.com dan semua peserta yang lain.

Jika berminat untuk menyertai contest ini sila tengok di [ LINK ]  ini

makan bersama keluarga

Setelah Angah kembali ke kolej ( Kedah ) dan suami ke tempat kerja ( Terengganu ) rutin harian yang kami lalui bersama tentu saja menjadi satu detik istimewa yang akan dikenang.

Saya mempunyai dapur yang agak luas jadi banyak aktiviti kami bersama dilakukan di sini. Malah komputer tempat saya menulis entri ini juga berada di ruang dapur.

Saya lebih menggemari Sunlight ekstrak limau berwarna hijau dari kuning lemon.

Untuk contest ini, hanya satu saja gambar yang akan dipertandingkan. Saya ni memang suka selitkan banyak gambar dalam entri, dah sekarang pening lalat nak pilih gambar manakah yang sesuai untuk mengambarkan pengalaman manis kami anak beranak bersama Sunlight.

Saya pilih gambar ke dua – tetapi berserabai dengan kain baju di luar ampaian. Gambar nombor 3 rasanya lebih mengambarkan detik bermakna sebuah keluarga ( yang bertaburan di utara, selatan, timur dan barat ) berkumpul bersama.
Sayur lemak pucuk ubi tu … petik kat tepi dapur je ..tanam sendiri.

Baca sepenuhnya di  –> http://www.kujie2.com/contest-2/detik-bersama-sunlight-keluarga-kujie.html

p/s : Semua peserta saya akan update disini dan di letakkan di bawah label Detik bersama sunlight.

13 Comments

  1. mak lagenda 26 July 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 26 July 2012 Reply
  2. puan kutu 25 July 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 July 2012 Reply
  3. Jebeng Otai™ 25 July 2012 Reply
  4. Kak Jie 25 July 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 27 July 2012 Reply
  5. diana 25 July 2012 Reply
  6. Hafizul 25 July 2012 Reply
  7. akubiomed 25 July 2012 Reply
  8. chii 25 July 2012 Reply
  9. Denaihati 25 July 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.