Peserta 3 : Contest Detik Bersama Sunlight

Peserta 3 : Contest Detik Bersama Sunlight

Salam dari kejauhan , ini adalah peserta ke – 3 untuk contest detik bersama sunlight. Tak susah kan contest ni , cuma upload gambar dan terpulang nak bercerita atau pun tidak. Untuk contest ini peserta telah memilih gambar di bawah untuk di nilai oleh pihak sunlight. Terima kasih dan semoga berjaya di ucapkan kepada kujie2.com dan semua peserta yang lain.

Jika berminat untuk menyertai contest ini sila tengok di [ LINK ]  ini

makan bersama keluarga

Setelah Angah kembali ke kolej ( Kedah ) dan suami ke tempat kerja ( Terengganu ) rutin harian yang kami lalui bersama tentu saja menjadi satu detik istimewa yang akan dikenang.

Saya mempunyai dapur yang agak luas jadi banyak aktiviti kami bersama dilakukan di sini. Malah komputer tempat saya menulis entri ini juga berada di ruang dapur.

Saya lebih menggemari Sunlight ekstrak limau berwarna hijau dari kuning lemon.

Untuk contest ini, hanya satu saja gambar yang akan dipertandingkan. Saya ni memang suka selitkan banyak gambar dalam entri, dah sekarang pening lalat nak pilih gambar manakah yang sesuai untuk mengambarkan pengalaman manis kami anak beranak bersama Sunlight.

Saya pilih gambar ke dua – tetapi berserabai dengan kain baju di luar ampaian. Gambar nombor 3 rasanya lebih mengambarkan detik bermakna sebuah keluarga ( yang bertaburan di utara, selatan, timur dan barat ) berkumpul bersama.
Sayur lemak pucuk ubi tu … petik kat tepi dapur je ..tanam sendiri.

Baca sepenuhnya di  –> http://www.kujie2.com/contest-2/detik-bersama-sunlight-keluarga-kujie.html

p/s : Semua peserta saya akan update disini dan di letakkan di bawah label Detik bersama sunlight.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

13 Comments


  1. Sunlight mmg molek je bersidai di sinki umah mak tu hah..tp xde idea la plak nk menjoinkan diri dlm kontest nih..

    1. Author

      mak suruh anak2 cuci keta guna sunlght dan ambil gambar derang

  2. seronoknya..nk join tp takde kamera.nak beli hp baru pun dok berkira2 syg duit.haha..klu due lepas raya bleylah join,pinjam kamera adk.hikhik..

    1. Author

      hikhik tp malangnya lagi 2 hari ja tamat kutu , pinjam lah kat kawan2 .. bg si aiman chubby tu cuci basikal dia ke ..

  3. Bee – seronok pula join contest ni sebab benda tu memang dah ada dalam dapur. Menang lain cerita….

    1. Author

      kalau saya pun nak join kakjie , haha sebab hadiah dia tu periuk corningware , yg memamg saya tau sy tak kan beli dgn duit sendiri

  4. best moment antara ank dan abah,tetiba terselit plak sunlight 🙂

    all the best buat kak kujie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *