Pertandingan mewarna merdeka

Pertandingan mewarna sempena merdeka dengan tagline , semua orang pasti menang. Hik2 kerani di perpustakaan awam tu anjurkan pertandingan mewarna suka-suka je , daripada anak-anak ni bermain riuh rendah kan. Bijak betul ..

20120904-120845.jpg

20120904-120858.jpg
Semua menang dan dapat duit raya … terbaik 🙂 ..

P/S : Laptop tak sihat , Anak pun sama .. layan

Comments

  1. Salam&slmt pagi…
    anak2 sy mmg gemar je mewarna &melukis..:)

  2. haha terbaik!

  3. kalau sy masuk mesti kalah habis budak2 tu..haha..semoga laptop puanbee cepat sembuh..haha

  4. Bab mewarna ni memang budak-budak suka. Semua sekali dapat hadiah kira ok la tu kan. Update entri pakai 4S ke kak? Hehe

  5. bagus aktiviti mcm ni

  6. Seronok aktiviti macam ni untuk kanak-kanak. Semoga anak bee cepat sembuh 🙂

  7. semua dpt hadiah? bestnye..nak masuk jugak.. hoho

  8. wahhh, mesti hadiah dia duit raya kan, best nye !

  9. seronok masuk pertandingan klu semua dapat hadiah.barula meriah.

  10. mmg diorg bersemngt bila dpt hadiah..hehe

  11. tahniah untuk semua, semua menang juga. suka banget concept ni

  12. Cantik berdera Jalur Gemilang yang dihasilkan.

  13. Kanak kanak mesti suka aktivit macam ni.. tambah plak ade hadiah..

  14. yang penting anak2 happy ya..seronok derang dapat duit raya.

  15. seronoknya…dah lama tak tengok pertandingan macam ni..dulu masa sekolah banyak juga yg dianjurkan tapi saya tak pernah menang…huhuhuh

  16. Semua menang baru adil! 😀 hehe..

  17. Weeee… Aunty Nora pun nak join jugak..
    bestnya dapat mewarna.. windu jaman cekolah.. hik3

Speak Your Mind

*