Periuk noxxa rosak + Sarung atau penutup periuk

Asslamualaikum dan selamat pagi pagi.Ni kisah semalam Tengah ngemas semalam angkat periuk noxxa .. sapu habuk dekat sarung periuk noxxa tu. Ternampak sesuatu. Selama lebih kurang 3 bulan periuk tu tersadai tak guna. Ingatkan kerosakan serius. Hampeh je rasa. Sekarang dah tau punca periuk noxxa ni rosak.. kaki tempat cucuk wayar tu longgar .. bila cucuk wayar , kaki tu masuk dalam .. alkisah nya.. camno nak bg duduk diam2 jangan masuk dalam tah .nanti bos besar balik kita suruh dia sambung ngodek.

Pernah tu dia nak repair kita tk bagi nak claim waranty konon… tp kalau lah sbb tu je tk payah la .. jauh tu servis center amway .. malasss kuar rumah..banyak kije lain lagi..

Bukan apa.. sedih la.. penat tu jahit2 pulun2 ..beli periuk noxxa ni.. pengukus noxxa dan iron philips noxxa.. semua saya beli dgn hasil menjahit.. sayangg tau .. nak apa2 kite usaha sendiri .. bukan jenis mintak2 tauuu . tetibe tak boleh pakai. Jangan buat hal eh periuk.. jangan conteng arang ke muka mak. ????

 

Lepas di bedah , Periuk dah boleh on. Allhamdulillah. Rasa bangga eh sebB berjaya buat sendiri. haha bukan selalu nak bangga diri begini. Yuhuuu ..

So .. Sambil sambil membawang pasal periuk kesayangan ni. Saya nak promot jugak.

Sarung macam ni kalau nak tempah RM35 sahaja. Simple. Sarung untuk elakkan habuk dan percikan lain terkena dia. kain saya sediakan. Bagi tahu warna ja.

Jangan lupa whatsapp je saya 011-32095406 РBee  , jangan risau saya peramah orang nya.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.