Percubaan Pertama Buat Tart Telur – Buruk!

Tak malu saya tunjukkan percubaan pertama tart telur yang adik saya dan saya usahakan selama dua hari berturut-turut ni. Hahaha … biasa orang tunjuk gambar kuih dan resepi yang menjadi dan cantik-cantik sampai tertelan air liur kan ? Tetapi saya tunjukkan gambar Tart telur yang tak berapa nak menjadi ni.

resepi tart telur

Rasa boleh tahan , ada tetamu kata sedap .. gambar di atas adalah gambar percubaan di hari ke dua , percubaan di hari pertama tak sempat nak ambil gambar .  Cuma belum beli acuan tart yang betul-betul … nanti dah beli okay lah kot .. boleh jadi cantik macam tart kak yanmie sana.. hihi .. chaiyookk untuk diri sendiri.

Motif : Adalah untuk memberitahu pada kawan-kawan ..

Tak salah mencuba dan berusaha sehingga pandai … serupa dengan contest iPhone5 yang sedang berjalan sekarang .. kalau korang rajin korang mesti boleh menang .. dan saya … malas ya amat sekarang ni .. anak-anak ada di rumah lagi tak boleh fokos duduk depan laptop. iPhone5 korang …. siyok pakai iPhone percuma ni .. haa (saja perangat lagi )

Dilema seorang “ mom blogger ” .

Sekian ,

37 Comments

  1. akubiomed 27 November 2012 Reply
  2. Hafizul 24 November 2012 Reply
  3. nza 24 November 2012 Reply
  4. titan 24 November 2012 Reply
  5. Denaihati 23 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 23 November 2012 Reply
  6. hafizrahim 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  7. diana 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  8. syamila 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  9. KiD 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  10. transformed hw 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  11. pjaz 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  12. Rabiatul Adawiyah 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  13. Ummi Hanie 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  14. sweetkurma 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  15. yanmie 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  16. ummiross 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply
  17. syiela 22 November 2012 Reply
  18. syaifuddin alias 22 November 2012 Reply
  19. Diana 22 November 2012 Reply
  20. aku 22 November 2012 Reply
  21. anif 22 November 2012 Reply
  22. Mama3hero.com 22 November 2012 Reply
  23. Norizwan 22 November 2012 Reply
    • puanbeeAuthor 22 November 2012 Reply

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.